۰
plusresetminus

تسريع در رسيدگي به پرونده ها با تعامل دستگاه قضائي و پليس در مرودشت

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۷
فرمانده انتظامي شهرستان "مرودشت" استان فارس گفت: برقراري جلسه هاي تعاملي و نشست هاي مشترک مجموعه انتظامي و دستگاه قضائي، باعث تسريع در روند رسيدگي به پرونده ها مي شود.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علي شيبانيان" در نشست تعاملي مسئولان انتظامي با دادستان عمومي و انقلاب شهرستان " مرودشت" فارس، گفت: هر چقدر اين گونه تعامل ها و نشست ها بيشتر باشد، موانع موجود در مسير تشکيل، تکميل و رسيدگي به پرونده هاي قضائي مرتفع و در نتيجه رسيدگي به پرونده ها در مدت زمان کمتري انجام مي شود.

وي افزود: نشست هاي مشترک سبب مي شود همدلي و همزباني بين مجموعه انتظامي و دستگاه قضائي افزايش يافته و اين دو مجموعه که مکمل يکديگر هستند، وظايف خود را به نحو مطلوب تري ايفا كنند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: اگر به هر دليلي خللي در کار اين دو مجموعه به وجود آيد، بيش از همه مردم متضرر مي شوند که اين با رسالت و آرمان اين مجموعه ها که همانا برقراري امنيت کامل و فراهم کردن آسايش و آرامش عمومي و فردي آحاد جامعه است، مغايرت دارد.

شيبانيان به تعامل بسيار خوب مجموعه انتظامي و دستگاه قضا در شهرستان " مرودشت" اشاره کرد و گفت: يکي از عوامل اصلي کاهش 25 درصدي جرائم در پنج ماهه نخست سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته قطعاً همين ارتباط و تعامل خوب اين دو مجموعه با يکديگر است.

دادستان عمومي و انقلاب شهرستان مرودشت "باقر بوستاني"، نيز در اين نشست ضمن تشکر و تقدير از تعاملات سازنده ميان دو مجموعه انتظامي و دستگاه قضايي ابراز اميدواري کرد که با تداوم اين گونه تعامل ها بتوانيم امنيت پايدار را که مطالبه به حق آحاد مردم جامعه است، به آنان هديه کنيم.
کد مطلب : ۱۰۴۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما