فرماندار ویژه جهرم:

دهیاران سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در روستاهای جهرم فعال کنند

8 شهريور 1394 ساعت 17:58

فرماندار ویژه جهرم با تأکید بر اینکه دهیاران سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در روستاها فعال کنند، گفت: برای برطرف شدن مشکلات مردم باید با وحدت، تعامل و همکاری متقابل اقدام کرد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از جهرم، علیرضا صحرائیان  شامگاه شنبه در جلسه دیدار با دهیاران جهرم با اشاره به نقش مهم دهیاران در توسعه همه‌جانبه روستا اظهار داشت: دهیاران با یک برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح می‌توانند روند رشد متوازن روستاها را شتاب بخشند.

وی بابیان اینکه دهیاری‌ها نقش تأثیرگذاری در توسعه روستاها ایفا می‌کنند، افزود: دهیاران در سایه تعامل و همدلی با سایر مسئولان در روستا باید در راستای ارتقای روستای محل خدمت خود کوشا باشند.

فرماندار ویژه جهرم خاطرنشان کرد: دهیاران به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که ارتباط بیشتر و تعامل مناسب این دو نهاد سبب شناسایی ظرفیت‌های هر روستا می‌شود.

وی با تأکید بر تلاش دهیاران در بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها در روستاها، گفت: برای برطرف شدن مشکلات مردم باید با وحدت، تعامل و همکاری متقابل اقدام کرد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تصریح کرد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی دهیاران به‌منظور آشنایی و بالا بردن سطح آگاهی آنان نسبت به وظایف خود بسیار لازم و ضروری است و برگزاری این دوره‌ها توانایی و مهارت آنان برای رفع موانع و مشکلات روستا افزایش می‌دهد.


کد مطلب: 10433

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10433/دهیاران-سرمایه-گذاری-بخش-خصوصی-روستاهای-جهرم-فعال-کنند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir