۰
plusresetminus
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس:

تدوین طرح ملی صنایع تبدیل تکمیلی به تفکیک شهرستانی/ فارس اولین زنجیره‌ای تولید مرغ و امور دام کشور را دارد

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۷
قاسمی گفت: در خصوص بهره‌وری از آب به عنوان چالش استان بیش از 117 طرح بالغ بر 130 میلیارد تومان در شهرستان‌ها افتتاح شدند و این طرح‌ها یارانه‌ای یا تملک دارایی بود‌ند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس
به گزارش "حافظ نیوز"، محمدمهدی قاسمی در همایش رونمایی از هشت طرح نرم‌افزاری و تحقیقاتی سازمان جهاد کشاورزی فارس در هتل شیراز گفت: در بحث کلان کشاورزی از تراز منفی هشت میلیارد به منفی 5.6 میلیارد رسیده‌ایم و امسال هشت میلیون تن تولید گندم داشته‌ایم.

وی افزود: در استان فارس توفیقات مناسبی در زمینه آبیاری پرفشار داشته‌ایم که رویکرد علمی مورد توجه و آموزش کارشناسان دربرنامه کار بوده است، در خصوص بهره‌وری از آب به عنوان چالش استان بیش از 117 طرح بالغ بر 130 میلیارد تومان در شهرستان‌ها افتتاح شدند و این طرح‌ها یارانه‌ای یا تملک دارایی بود‌ند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: امروز طرح ملی نرم‌افزاری سند راهبرد صنایع تبدیل تکمیلی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص و به سمت آن در حرکت هستیم.

قاسمی بیان کرد: در بحث‌های تحقیقاتی رونمایی از چند طرح با اولین زنجیره‌ای تولید مرغ در کشور  و امور دام داریم، برای اولین بار کنترل جوجه ریزی مرغ را در استان داشته‌ایم.
کد مطلب : ۱۰۴۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما