۰
plusresetminus
فرماندار گراش در گفتگو با «حافظ نیوز» تشریح کرد:

افتتاح و کلنگ زنی 52 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 22 میلیارد تومان/ بهره‌برداری از طرح بهسازی جاده زینل‌آباد

تاریخ انتشاريکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴
فرودی گفت: امسال 34 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد تومان افتتاح و 18 پروژه با اعتباری بالغ‌بر هفت میلیارد و 500 میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود که 82 درصد از این اعتبارات از محل بودجه‌های دولتی و 18 درصد آن از محل کمک‌های خیرین تأمین‌شده است.
اصغر فرودی فرماندار شهرستان گراش
اصغر فرودی فرماندار شهرستان گراش
اصغر فرودی در گفتگو با "حافظ نیوز" از افتتاح و کلنگ زنی 52 طرح عمرانی و زیربنایی در هفته دولت خبر داد و افزود: این پروژه‌ها بااعتباری بالغ‌بر 22 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.

وی گفت: امسال 34 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد تومان افتتاح و 18 پروژه بااعتباری بالغ‌بر هفت میلیارد و 500 میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود که 82 درصد از این اعتبارات از محل بودجه‌های دولتی و 18 درصد آن از محل کمک‌های خیرین تأمین‌شده است.

فرماندار گراش مهم‌ترین پروژه آماده افتتاح را بهره‌برداری از طرح بهسازی و آسفالت جاده زینل‌آباد بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان و کلنگ زنی اجرای طرح عملیات گازرسانی به بخش آرد بااعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: گازرسانی به بخش آرد و توسعه شبکه گازی در شهرستان گراش یکی از مهم‌ترین پروژه‌های خدمات‌رسانی به مردم است که در هفته دولت با حضور مسئولین کلنگ زنی خواهد شد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان گراش با بیان این‌که هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای دولت در بخش‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در بخشه‌ای عمرانی، خدماتی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی کلنگ زنی یا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی از قبور مطهر شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و حضور در مناطق روستایی و بخش‌های تابعه شهرستان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت اعلام کرد.

 فرماندار شهرستان گراش با بیان اینکه نقش‌آفرینی دولت در مناطق محروم در جهت پیشرفت و توسعه همه‌جانبه برجسته و نمایان است، تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دولت تدبیر و امید در اولویت قرار گرفت و با اختصاص اعتبارات موردنیاز برای شهرستان پروژه‌های راکد فعال شد و با پیگیری‌های که به عمل آمد در اجرای طرح‌ها تسریع و امروز شاهد بهره‌برداری آن‌ها هستیم.
کد مطلب : ۱۰۴۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما