۰
plusresetminus
محمدجواد زیبایی‌نژاد مطرح کرد:

میزبانی قطب پزشکی کشور از چهارمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب/ بازنگری جدیدترین گایدلاین‌های پیشگیری از بیماری‌های کرونر قلب و ریسک فاکتورهای بیماری‌های عروق قلبی در این کنگره

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۳
رئیس چهارمین کنگره بین‌المللی پیشگیری از بیماری‌های قلب در شیراز گفت: نقش و کاربرد سلول‌های بنیادی در پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق، نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق، نقش ورزش در پیشگیری از بیماری‌های قلب عروق از دیگر مهم‌ترین موضوعات این کنگره بین‌المللی هستند.
محمدجواد زیبایی‌نژاد / کنگره قلب
محمدجواد زیبایی‌نژاد / کنگره قلب
 به گزارش "حافظ نیوز"، محمدجواد زیبایی‌نژاد در نشست خبری چهارمین کنگره بین‌المللی پیشگیری از بیماری‌های قلب بیان کرد: این کنگره از هشتم مهرماه به مدت سه روز برای چهارمین مرتبه با حضور اساتید بین‌المللی داخلی در شیراز- قطب پزشکی کشور- برگزار می‌شود.

وی گفت: در این کنگره تازه‌های بیماری قلبی عروقی توسط اساتید مطرح می‌شود. عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: در این همایش 10 محور مهم تازه‌های پیشگیری و درمان بیماری‌های قلبی از طریق اساتید و متخصصان این بیماری با ارائه پوستر و سخنرانی ارائه می‌شود.

زیبایی‌نژاد اضافه کرد: بازنگری جدیدترین گایدلاین‌های پیشگیری از بیماری‌های کرونر قلب، بازنگری ریسک فاکتورهای بیماری‌های عروق قلبی، نقش و کاربرد سلول‌های بنیادی در پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق، نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق، نقش ورزش در پیشگیری از بیماری‌های قلب عروق ازجمله مهم‌ترین موضوعات این کنگره بین‌المللی است.

وی با تصریح بر نمایش توانمندی دانشگاه علوم پزشکی شیراز دراین کنگره‌های بین‌المللی گفت: این کنگره با ارسال مقالات با موضوعات سلول‌های بنیادین، ورزش، طب سنتی و غیره برگزار و به مقالات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

 رئیس چهارمین کنگره بین‌المللی پیشگیری از بیماری‌های قلب در شیراز بیان کرد: متقاضیان شرکت‌کننده در این کنگره می‌توانند با مراجعه به سایت آدرس http://prevention4.sums.ac.ir/fa از اطلاعات بیشتر این کنگره بین‌المللی بهره‌مند شوند.
کد مطلب : ۱۰۴۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما