۰
plusresetminus
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعلام کرد:

بهره‌برداری از 24 طرح صنعتی طی هفته دولت در فارس/ افتتاح پنج طرح در شهرک‌های صنعتی مرودشت، شیراز و فیروزآباد

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۲
صداقت‌پور گفت: طرح ایجاد شبکه 20 کیلوولت داخلی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، تأمین روشنایی معابر شهرک صنعتی آب باریک، ساختمان آتش‌نشانی شهرک‌های صنعتی فتح آباد مرودشت، کازرون و سپیدان و ناحیه یک صنعتی اقلید از جمله این طرح‌هاست.
صداقت پور / شهرک صنعتی
صداقت پور / شهرک صنعتی
 به گزارش "حافظ نیوز"، علی صداقت پور در مراسم بهره‌برداری از دو طرح تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: 19 طرح عمرانی و زیر ساختی و پنج طرح صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان با مجموع سرمایه گذاری افزون بر 49 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: طرح ایجاد شبکه 20 کیلوولت داخلی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، تأمین روشنایی معابر شهرک صنعتی آب باریک، ساختمان آتش‌نشانی شهرک‌های صنعتی فتح آباد مرودشت، کازرون و سپیدان و ناحیه یک صنعتی اقلید از جمله این طرح‌هاست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: سردر و ساختمان نگهبانی شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت، آسفالت فاز دوم شهرک صنعتی آباده، احداث و تکمیل شبکه داخلی آب، مخزن هوایی و حفاری چاه آب ناحیه صنعتی سورمق و جدول گذاری و آسفالت ورودی شهرک صنعتی سروستان از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت است.

صداقت‌پور ادامه داد: احداث پل سه دهانه شهرک صنعتی قیروکارزین و روسازی و آسفالت شهرک صنعتی فیروزآباد از دیگر طرح‌هایی است که با اعتبارات دولتی و با هدف آماده سازی زیرساخت‌های توسعه صنعتی در استان فارس، اجرایی و آماده بهره برداری شده است.

وی افزود: دو طرح در شهرک‌های صنعتی فتح آباد و انجیره شهرستان مرودشت، دو طرح در شهرک صنعتی شیراز و یک طرح نیز در شهرک صنعتی فیروزآباد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح شد.
کد مطلب : ۱۰۴۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما