مدیرعامل آبفای روستایی فارس:

۳۵ طرح آب‌رسانی در استان فارس به بهره‌برداری رسید

10 شهريور 1394 ساعت 9:12

مدیرعامل آبفای روستایی استان فارس از بهره‌برداری ۳۵ طرح آبرسانی به ۲۱۱ روستای استان فارس خبر داد.


 به گزارش حافظ نیوز، علی بوستانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به بهره‌برداری از 35 طرح آبرسانی به 211 روستای استان فارس اظهار داشت: این طرح‌ها با اعتبار 350 میلیارد ریال انجام شده و بیش از 137 هزار و 39 نفر از روستائیان استان از نعمت آب سالم برخوردار شدند.

وی گفت: حفر و تجهیز 21 حلقه چاه، 26.5 کیلومتر برق رسانی به چاه‌های روستائیان، احداث 173 کیلومتر شبکه توزیع از دیگر اقداماتی است که در استان فارس انجام شده است.

مدیرعامل آبفای روستایی استان فارس افزود: 1650 مترمکعب مخزن آب، و احداث 10 کیلومتر جاده دسترسی به محل چاه و مخزن ذخیره آب از دیگر اقدامات در حوزه آبرسانی به روستاهای استان بوده است.

بوستانی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های ارسنجان، اقلید، بوانات، جهرم، خرمبید، خنج، داراب، زرین دشت، سپیدان، شیراز، فیروزآباد، لامرد، مرودشت، ممسنی، رستم و مهر به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 700 روستای استان فارس با تانکر آبرسانی می‌شود، تصریح کرد: طرح جامع تامین آب شرب توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی فارس تدوین شده است که اجرای آن مشکلات آب روستائیان استان را برطرف می‌کند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان فارس تصریح کرد: در صورت تامین اعتبارات مناسب و اجرای این طرح معضلات آب شرب به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برطرف می‌شود.


کد مطلب: 10479

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10479/۳۵-طرح-آب-رسانی-استان-فارس-بهره-برداری-رسید

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir