۰
plusresetminus
رئیس هیئت هندبال استان فارس در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد

صعود تیم هندبال مرودشت به یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی هندبال کشور

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۶
رئیس هیئت هندبال استان فارس از صعود تیم هندبال مرودشت به مرحله یک هشتم نهایی در مسابقات قهرمانی هندبال کشور خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز، علی رضا پاکدل در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قهرمانی هندبال کشور در شهر مشهد و حضور سه نماینده استان فارس در این مسابقات اظهار داشت: تیم هندبال مرودشت در میان 41 تیم شرکت‌کننده در این مسابقات موفق شد با پشت سرگذاشتن رقیبان خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

وی با اشاره به اینکه فراشبند وکازرون دو نماینده دیگر استان فارس در این مسابقات هستند، گفت:  تیم فراشبند در دور نخست مسابقات حذف شد و تیم‌ کازرون با پشت سرگذاشتن رقبا به دور دوم صعود کرد.

رئیس هیئت هندبال استان فارس تصریح کرد:  در دور دوم مسابقات تیم کازرون درمقابل ثامن سبزوار که یکی از تیم‌های برتر و قّدّر هندبال کشور است با اختلاف دو امتیاز شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

پاکدل با بیان اینکه تیم مرودشت با شکست نایب قهرمان دوره پیش به مرحله یک هشتم نهایی رسید، بیان کرد: امروز تیم هندبال مرودشت با تیم کرمان مسابقه دارد و درصورتی که از سد این تیم بگذرد به مرحله یک چهارم نهایی صعود می‌کند.

وی با بیان اینکه بازسازی زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری روی هندبال نوجوانان و بانوان استان فارس آغاز شده است، گفت: امید است  که این سرمایه‌گذاری‌ها سبب رشد و توسعه هندبال استان فارس شود.
کد مطلب : ۱۰۴۸۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما