رئیس اداره ارشاد کازرون به تسنیم خبر داد

تجهیز یک میلیارد ریالی تالار مردانی کازرون برای اکران فیلم محمد(ص)

10 شهريور 1394 ساعت 9:09

رئیس اداره ارشاد کازرون گفت: تالار مردانی این شهرستان با یک میلیارد ریال اعتبار برای اکران فیلم محمد رسول الله (ص) تجهیز شده است.


به گزارش حافظ نیوز، محمدرضا خنشا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: تالار مردانی اداره ارشاد شهرستان کازرون با یک میلیارد ریال اعتبار برای اکران فیلم محمد رسول الله (ص) تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه هنوز اجازه اکران این فیلم به شهرستان‌ها داده نشده است افزود: با صحبت‌هایی که با مدیر امور سینماهای اداره کل ارشاد شده است احتمال زیاد از هفته آینده این فیلم سینمایی در شهرستان ها اکران می‌شود.

رئیس ارشاد کازرون با اشاره به وجود دو سینما در این شهرستان خاطرنشان کرد: سینما پیام کازرون که یک سینمای قدیمی و دولتی است حدود 7 ماه است که به صورت کامل تعطیل شده است و سینما شهر سبز نیز یک سینمای خصوصی است و چند سالن دارد اما به دلیل عدم وجود تماشاگر تعطیل شده است.

وی عنوان کرد: مسئول سینما شهر سبز کازرون تقاضای تبدیل شدن این سینما به مجتمع تجاری _ فرهنگی دارد که در حال حاضر این تقاضا به وزارت ارسال شده و در حال گذراندن مراحل قانونی و اداری است.

اکران فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی از روز پنجشنبه 5 شهریورماه آغاز و روز شنبه 7 شهریورماه نیز اکران آن در شیراز آغاز شده است. این فیلم در سینما پیام، شیراز و سعدی این شهر اکران می‌شود. همچنین 3 شهرستان کازرون، فسا و جهرم برای اکران این فیلم تجهیز و آماده‌سازی شده است.


کد مطلب: 10490

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10490/تجهیز-یک-میلیارد-ریالی-تالار-مردانی-کازرون-اکران-فیلم-محمد-ص

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir