برگزاری یادواره 124 شهید اصناف و کارمند لارستان

10 شهريور 1394 ساعت 9:25

مسئول بسیج ادارات و کارگری لارستان گفت: یادواره 124 شهید اصناف و کارمند لارستان برگزار می‌شود.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لارستان، محمد محمدی بعدازظهر امروز در یک نشست خبری بابیان اینکه شهدا مراحل نزدیکی به خداوند متعال را طی کردند و به درجه رفیع شهادت رسیدند، اظهار داشت: شهدا مدافع اصول اسلامی و اعتقادی بودند ولی امروز ما از سیره و روش آن‌ها فاصله گرفته‎ایم.

وی بابیان اینکه شهدا با تأسی از ائمه اطهار راه خود را انتخاب کردند، افزود: شهدا برای دفاع از میهن اسلامی با ولایت عهد بستند و خداوند پاداش بندگی آن‌ها را با شهادت داد.

مسئول بسیج ادارات لارستان استقرار ولایت توحیدی در جامعه را وابسته به نهادینه کردن نماز در جامعه دانست و اضافه کرد: وظیفه امروز ما در قبال خون شهدا این است که جامعه را باارزش‌های اسلامی و قرآنی اصلاح کنیم.

این مسئول برگزاری یادواره شهدا و بیان سیره آنان در محافل عمومی و خصوصی را یکی از راهکارهای پیروی از راه شهیدان معرفی و تصریح کرد: یکی از اقشار مؤثر و داوطلب در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس، قشر اصناف، کارگران و کارمندان بودند که به‌صورت همه‌جانبه از جان و مال خود مایه گذاشتند و نام خود را در تاریخ ماندگار کردند.

محمدی بیان کرد: به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره 124 شهید اصناف، کارگری و کارمندان لارستان، یادواره‌ای چهارشنبه 11 شهریورماه جاری در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار خواهد شد.


کد مطلب: 10492

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10492/برگزاری-یادواره-124-شهید-اصناف-کارمند-لارستان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir