۰
plusresetminus

30پروژه عمرانی در هفته دولت امسال در ممسنی فارس مورد بهره برداری قرار گرفت

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۶
فرماندار شهرستان ممسنی گفت :از 130 پروژه عمرانی فعال در این شهرستان طی یکسال گذشته ،تعداد 30 پروژه ان با اعتبار 290میلیاردریال در ایام هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار گرفت.
30پروژه عمرانی در هفته دولت امسال در ممسنی فارس مورد بهره برداری قرار گرفت
به گزارش حافظ نیوز، رهام پیکری دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:عمده این طرحها آبرسانی، راهسازی و حمل نقل، گاز رسانی، برق و روشنایی، مقاوم سازی، بهداشت،آب انبارهای عشایر و آبخیزداری بوده است.

وی با اشاره به سیاستهای کاری دولت تدبیر و امید در حوزه اولویت بندی در تکمیل پروژه های در حال اجرا اظهار داشت : این سیاست از یک طرف موجب تمرکز سرمایه و اعتبارات به منظور سرعت بخشی به پروژه های اولویت دار براساس نیازسنجی انجام شده گردیده و از سویی از اتلاف سرمایه و بالا رفتن زمان اجرای پروژه ها به نحو موثری کاسته است .

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در ممسنی از بهره برداری طرح آبرسانی شهری ممسنی با اعتبار 12میلیاردریال و تامین آب چهار هزار خانوار و همچنین آبرسانی به روستای آب بید دشمن زیاری با اعتبار بالغ بر پنج میلیاردیال از جمله طرحهای شاخص افتتاحی هفته دولت امسال در ممسنی یاد کرد.

پیکری همچنین با اشاره به کلنگ زنی دو پروژه بزرگ گازرسانی این شهرستان شامل منطقه ماهور میلاتی و بردنگان در هفته دولت امسال در خصوص این طرحها گفت : در پروژه مامورمیلاتی 10 روستای تابعه به همراه شهر بابامنیر مرکز این بخش با اعتباری بالغ بر 86میلیادریال و نیز پروژه گازرسانی به بردنگان در قالب 11روستا و با اعتبار 40 میلیادریال هزینه خواهد شد.

وی همچنین گفت: در سایه خدمات دولت تدبیر و امید شهرستان ممسنی نیز از این خدمات دولت بی نصیب نبوده و طی دوسال گذشته 35 روستای این شهرستان از نعمت آب سالم بهره مند و بیش از 58 کیلومتر از راه روستایی آسفالت و زیرسازی شده است.

شهرستان ممسنی به مرکزیت نوراباد در مسافت 158کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
کد مطلب : ۱۰۴۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما