فرمانده انتظامی فارس خبر داد:

«مرد ژله‌ای» عامل ارتکاب تجاوز به عنف سریالی در کوشک میدان دستگیر شد/ سرقت از بانک کشاورزی شعبه گلستان

10 شهريور 1394 ساعت 14:45

سردار گودرزی گفت: جوان ۲۰ ساله به نام امین عامل ارتکاب تجاوز به عنف سریالی در کوشک میدان مشهور به «مرد ژله‌ای» به جرم ورود به منازل و تجاوز به عنف و سرقت پس از شش ماه انجام کارهای علمی و اطلاعاتی دقیق دستگیر شد.


 به گزارش "حافظ نیوز"، سردار احمدعلی گودرزی در نشست خبری در ستاد فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به دستگیری مرد ژله‌ای گفت: این جوان ۲۰ ساله به نام امین عامل ارتکاب تجاوز به عنف سریالی در کوشک میدان مشهور به «مرد ژله‌ای» به جرم ورود به منازل و تجاوز به عنف و سرقت پس از شش ماه انجام کارهای علمی و اطلاعاتی دقیق دستگیر شد.

وی بیان کرد: این متهم شش ماه در این منطقه از شیراز تحت نظارت پلیس بود و این مجرم شبانه به داخل منازل مردم رفته و با اقدام به انجام اعلام خلاف خودکرده است و تاکنون چنین موردی در هیچ کجای کشور نداشتیم که ۱۴ فقره تجاوز در داخل منزل به زنان را داشته باشد و هیچ‌گونه اثری نیز از خود به‌جای نگذارد.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه مأمورین انتظامی فارس با نمونه‌برداری از آثار به‌جامانده از صحنه تجاوز موفق به شناسایی شدند، گفت: همنامان اسم مجرم حدود ۱۵ هزار نفر می‌شدند که طی این مدت تمامی پرونده‌های آن‌ها بررسی و مجرم شناسایی شد.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه این مجرم به گفته خودش در دوران نوجوانی با مشکلاتی مواجه شده بوده که باعث برهم ریختن وضعیت روحی و روانی او شده است، اضافه کرد: در سال ۹۳ این شخص به جرم سرقت موبایل دستگیر و روانه زندان شده بود؛ باوجودی که امروز متوجه شدیم خانم شاکی در سال ۹۳ به دلیل حفظ ابروی خود موضوع سرقت را مطرح کرده بود.

وی گفت: اگر در همان زمان اعلام تجاوز شده بود دیگر شاهد انجام ۱۴ فقره تجاوز در مقابل همسر و فرزندان نبودیم.

سردار گودرزی با ابراز تأسف از اینکه بانک‌ها در تأمین امنیت همکاری لازم را ندارند، گفت: صبح امروز یک سرقت از بانک کشاورزی شعبه گلستان نیز اتفاق افتاده که طی آن ۲۰ میلیون تومان به سرقت رفت.


کد مطلب: 10512

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10512/مرد-ژله-ای-عامل-ارتکاب-تجاوز-عنف-سریالی-کوشک-میدان-دستگیر-سرقت-بانک-کشاورزی-شعبه-گلستان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir