۰
plusresetminus
در یکصد و سیزدهمین جلسه شورای شهر شیراز؛

رئیس و هیأت رئیسه شورا ابقا شدند/ نمایندگان شورا در مناطق 10 گانه شهرداری شیراز مشخص شدند/ شعرا از نمایندگی شورا در شورای شهرستان شیراز استعفا داد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۸
یکصد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز که به صورت غیر علنی و با حضور فرماندار شیراز برگزار شد، به انتخابات داخلی شورا اختصاص داشت.
انتخابات شورا
انتخابات شورا
 به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، فرماندار شیراز ضمن حضور در یکصد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز که به صورت غیر علنی برگزار شد، با اشاره به ماده 3 مجموعه قوانین شورا و شهرداری که شورا باید هر سال اقدام به انتخابات داخلی کند، بیان داشت: با توجه به جایگاه حساس شورا در مدیریت کلان شهری، این انتخابات اهمیت ویژه ای دارد؛ از این رو باید با درایت و بصیرت ویژه صورت گیرد. برای به دست آوردن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید هزینه‌هایی پرداخت کرد و در این راه دولت و ملت باید دست به دست یکدیگر در راستای تحقق آرمان‌های امام و انقلاب، توسعه ملی و رفاه مردم قدم بردارند.

یکصد و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز که به صورت غیر علنی و با حضور فرماندار شیراز برگزار شد، به انتخابات داخلی شورا اختصاص داشت. بر اساس رأی گیری و به اتفاق آرا، اعضای هیأت رئیسه شورا برای سال سوم چهارمین دوره شورا، به مدت یک سال، به شرح زیر انتخاب شدند:

رییس شورا: مهندس غلام مهدی حقدل

نایب رییس شورا: مهندس محمودرضا طالبان

منشی اول: مهندس زهرا یقطین

منشی دوم: سید احسان اصنافی

خزانه دار: بیژن زارعی

همچنین با قبول استعفای مهندس شعرا از نمایندگی شورا در شورای اسلامی شهرستان شیراز، این مسؤلیت به اتفاق آرا بر عهده سید کمال پاک فطرت قرار گرفت.

بنابراین گزارش بر اساس رأی گیری و به اتفاق آرا، نمایندگان شورا در مناطق 10 گانه شهرداری شیراز، برای سال سوم چهارمین دوره شورا، به مدت یک سال، به شرح زیر انتخاب شدند:

نماینده شورا در منطقه یک: مهندس محمدرضا دیهیمی

نماینده شورا در منطقه دو: مهندس غلامعلی ترابی

نماینده شورا در منطقه سه: محمدرضا هاجری

نماینده شورا در منطقه چهار: زین العابدین عرب

نماینده شورا در منطقه پنج: علی راستگو

نماینده شورا در منطقه شش: مهندس سید احسان اصنافی

نماینده شورا در منطقه هفت: مظفر مختاری

نماینده شورا در منطقه تاریخی فرهنگی: سید محمدکاظم دسغیب

نماینده شورا در منطقه 9: مهندس محمد حق نگر

نماینده شورا در منطقه 10: محمدتقی تذروی

همچنین آقایان مهندس محسن معین، مهندس محمودرضا طالبان و سید کمال پاک فطرت با اکثریت آرا به عنوان نمایندگان شورا در کمیسیون تجدید نظر کمیسیون ماده 100 شهرداری و آقایان مهندس رضا محمدیان و مهندس رضا نقیب زاده به عنوان نمایندگان شورا در کمیسیون ماده 77 انتخاب شدند.
کد مطلب : ۱۰۵۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما