۰
plusresetminus
فرماندار گراش بیان کرد:

بهره‌برداری از دستگاه آب‌شیرین‌کن روستای لب‌اشکن/ افتتاح بلوار ورودی دهستان فداغ

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۸
فرودی گفت: چند طرح عمرانی و زیربنایی در بخش مرکزی شهرستان گراش افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
فرماندار گراش
فرماندار گراش
به گزارش "حافظ نیوز"، اصغر فرودی به همراه مسئولین دستگاه‌های اجرایی با حضور در دهستان فداغ از توابع بخش مرکزی این شهرستان چند طرح عمرانی خدماتی را افتتاح کرد.

وی از افتتاح بلوار ورودی دهستان فداغ خبر داد و افزود: احداث بلوار، زیرسازی و اسفالت ورودی فداغ به طول 1200 متر مربع با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان از منابع دولتی توسط بنیاد مسکن ساخته شد.

فرماندار گراش گفت: پروژه حوزه مقاومت بسیج خواهران و برادران با زیربنای 600 متر مربع توسط ناحیه مقاومت سپاه گراش با اعتباری بالغ بر 260 میلیون تومان و ساخت میدان امام حسین (ع) با اعتبار اولیه بالغ بر 60 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی در فداغ کلنگ زنی شد.

نماینده دولت در شهرستان گراش افزود: دستگاه آب‌شیرین‌کن ۲۵ متر مکعبی روستای لب اشکن با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی برای تحت پوشش قرار دادن 170 خانوار این روستا به آب شیرین به بهره‌برداری رسید .

وی گفت: پروژه ساخت ساختمان دهیاری روستای حسین آباد با زیربنای 90 متر مربع با اعتبار اولیه بالغ بر 25 میلیون تومان و ساخت ساختمان دهیاری روستای لب اشکن با زیربنای 90 متر مربع با اعتباری بالغ بر 80 میلیون تومان کلنگ زنی شد .

فرماندار گراش در این سفر 90 سند مالکیت منازل روستایی در روستای محمد زینا و 48 سند منازل روستایی در دهستان فداغ به متقاضیان تحویل داد.
کد مطلب : ۱۰۵۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما