فرماندار استهبان اعلام کرد:

آغاز عمليات اجرائی ورزشگاه و بوستان بانوان در استهبان/ تأمین اعتبار تخصيصی اين ورزشگاه از طرح وزارت نفت

11 شهريور 1394 ساعت 23:23

شرفی گفت: اين ورزشگاه در مساحت 1500 متر مربع با اعتباری بالغ بر 13 ميليارد ريال در جنب فرمانداری استهبان ساخته می‌شود و اعتبار آن با پيگيری سقائی، نماينده مردم استهبان در مجلس تحقق يافته است.


به گزارش "حافظ نیوز"، عمليات اجرائی کلنگ زنی ورزشگاه و بوستان بانوان استهبان با حضور حجت الاسلام خاوری امام جمعه، سقایی نماينده استهبان، نی ريز در مجلس شورای اسلامی، شرفی فرماندار، اعضای شورای اداری آغاز شد.

محمدمهدی شرفی تصريح کرد: اين ورزشگاه در مساحت 1500 متر مربع با اعتباری بالغ بر 13 ميليارد ريال در جنب فرمانداری استهبان ساخته می‌شود.

فرماندار استهبان افزود: اعتبار تخصيصی برای اين ورزشگاه از طرح وزارت نفت تأمين می‌شود که با پيگيری سقائی نماينده مردم در مجلس شورای اسلامی تحقق يافته است.

نماينده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: ورزشگاه بانوان اولين ورزشگاه ويژه ای است که زمين آن توسط شورای شهر و شهرداری تأمين شده است و ابراز اميدواری کرددر نيمه اسفند سال جاری همزمان با روز درختکاری به بهره برداری برسد


کد مطلب: 10529

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10529/آغاز-عمليات-اجرائی-ورزشگاه-بوستان-بانوان-استهبان-تأمین-اعتبار-تخصيصی-طرح-وزارت-نفت

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir