یادواره شهدای اهل سنت شهرستان لامرد برگزار می‌شود

14 شهريور 1394 ساعت 10:19

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اشکنان از برگزاری یادواره شهدای اهل سنت بخش اشکنان شهرستان لامرد خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز٬ سروان مهدی دل‌آشوب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لامرد، اظهار داشت: از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزاری یادواره شهدای اهل سنت شهرستان لامرد در بخش اشکنان است که این یادواره با حضور سخنرانان و مداحان کشوری و حضور مردم و بسیجیان برگزار می‌شود.

وی افزود: حوزه مقاومت امام محمد تقی (ع) اشکنان در هفته دفاع مقدس 40 برنامه را در سطح بخش برای گرامیداشت این هفته مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان برگزار می‌کند که رونمایی از نرم‌افزار یادمان ایثار شهدای بخش اشکنان با محتوای زندگی‌نامه، وصیت‌نامه و تصاویر هر شهید یکی از این برنامه‌ها است.

دل‌آشوب خاطرنشان کرد: برگزاری 10 مراسم عمومی ویژه هفته دفاع مقدس در سطح بخش، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر و روستاها در معابر اصلی، دیدار با 35 خانواده شهید از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اشکنان لامرد تصریح کرد: برگزاری مراسم رژه موتوری مسلح بسیجیان پایگاه و گردان و گروه رزمی ذوالفقار بسیج، اختصاص موضوع تمامی حلقات صالحین پایگاه مقاومت به دعوت از رزمندگان عزیز برای بیان خاطرات دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال و والیبال‌، دارت و تیر اندازی در سطح بخش نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این هفته بیان کرد: برگزاری شب شعر دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی از وصیت‌نامه شهدا و صحیفه نور حضرت امام خمینی (ره)، نمایش فیلم‌هایی از حضور رزمندگان اشکنان در دفاع مقدس در سطح پایگاه‌های مقاومت نیز از برنامه‌های فرهنگی این هفته است.


کد مطلب: 10561

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10561/یادواره-شهدای-اهل-سنت-شهرستان-لامرد-برگزار-می-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir