۰
plusresetminus

آقای وزیر، نقشه راه را گم کرده‌اید!

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۸
آقای وزیر؛ چگونه شریف‌ترین بندگان خدا را برای مقابله با موضوعی که به‌حق نمی‌دانند ضدانقلاب معرفی کرده‌اید درحالی‌که حضرت امام(ره) همین مردم را ولی‌نعمت خود خوانده‌اند؟
وزیر صنعت
وزیر صنعت
 "حافظ نیوز"- محمد دبیری؛ مزین کردن سال 94 توسط مقام معظم رهبری به «سال هم‌زبانی مردم و دولت»، زیباترین و ساده‌ترین شکل ترسیم یک نقشه راه برای خواص و عوام این سرزمین بوده است.

مردم با حضور فعال در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی نشان داده‌اند که فحوای کلام ایشان را به‌خوبی دریافته‌اند اما گویی این بار یک وزیر دولتی نقشه راه را گم کرده است.

برای من عامی که نه با اصولگرایی آشنایی دارم و نه اصلاح‌طلبی را می‌دانم، نه راست را می‌شناسم و نه چپ، فرموده مقام معظم رهبری حجت است اما چگونه وزیری که می‌داند شرق و غرب کمر به نابودی اقتصاد این سرزمین بسته‌اند، چنین ادبیاتی را در مورد شریف‌ترین انسان‌ها بکار می‌برد و در مقابل یک خواسته آنان به‌جای "وزارت "، راه "وکالت " دو خودروساز داخلی را در پیش می‌گیرد؟

جناب نعمت‌زاده:

چگونه شریف‌ترین بندگان خدا را برای مقابله با موضوعی که به‌حق نمی‌دانند ضدانقلاب معرفی کرده‌اید درحالی‌که حضرت امام(ره) همین مردم را ولی‌نعمت خود خوانده‌اند؟

با چه متر و معیاری خریداری را که پول می‌دهد تا گرهی از هزاران مشکلش باز شود خائن می‌نامید و در مقام دفاع از فروشندگانی برمی‌آیید که تا امروز جز خلف وعده از آنان شاهد نبوده‌ایم؟

اگر حکم و فتوای شما را بپذیریم نظرتان در مورد کسی که وزارت این خائنین را به عهده گرفته چیست؟ چگونه حکم به حرام بودن عدم خرید از دو خودروساز را می‌دهید که بی‌کیفیت‌ترین تولیدات را با گران‌ترین قیمت‌ها به خورد این مردم می‌دهند؟

لازم است نگاهی دقیق‌تر به اعوان و انصار و اهل منزل بیندازید، آیا نشانه‌ای از خودروهای ساخت این دو شرکت در حیاط منزل می‌بینید یا جای خالی آنان را پورشه و مازراتی و.... پر کرده است؟

شنیدن این سخنان از شما عجیب بود اما عجیب‌تر از آن سکوت موکلین مردم (نمایندگان) است که اگر، اگر اندکی از همراهی و همدلی با مردم در وجودشان باشد باید در سپردن این منصب به شما کمی سختگیرتر باشند. به امید آن روز.
کد مطلب : ۱۰۵۸۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
سهیل
feedback
Iran, Islamic Republic of
حرف دل مردم را زدید ، خدا قوت خبرگزاری حافظ