۰
plusresetminus

تحویل مسکن مهر بدون آب، برق و فاضلاب

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۶
مدیرعامل اتحاديه مسكن شهرستان قشم گفت: زیرساخت های واحدهای مسکن مهر قشم پس از چالش های بسیار تکمیل نشده و این واحدها را در هفته تعاون بدون آب، برق و فاضلاب تحویل خواهیم داد.
به گزارش حافظ نیوز، غلامرضا پاسلاری در گفت‌وگو با مهر بیان داشت: با وجود تفاهم نامه بین وزارت نیرو، وزرات مسکن و شهرسازی و بانک مسکن مبنی بر اتمام زیرساخت های این پروژه که در سال ۹۰ منعقد گشته، هنوز انشعابات مورد نیاز در این خانه ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: براساس تفاهم نامه مذکور هر واحد ۲۵۰ هزار تومان بابت تکمیل انشعاب برق، ۴۰۰ هزار تومان بابت آب و ۲۵۰ هزار تومان نیز بابت انشعاب فاضلاب پرداخت کرده که جمعا به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به ازای هزار و ۲۹ واحد پرداخت شد.

پاسلاری اظهار داشت: در این تفاهم نامه قید شده اگر مالكان واحدهای مذكور هزينه‌های انشعاب برق، آب و فاضلاب خود را تا پايان سال بپردازند مشمول افزايش قيمت انشعاب در سال آتی نیستند.

به گفته مدیرعامل اتحادیه مسکن شهرستان قشم با وجود پرداخت این مبلغ از سوی مالکان در موعد مقرر، مسئولان وقت به تعهدات عمل نکرده و این پروژه پس از سال ها هنوز نیمه کاره باقی مانده است.

پاسلاری گفـت: مسئولیت این معضل متوجه شرکت برق و آب و فاضلاب استان هرمزگان است و مردم به تمامی تعهدات خود عمل کرده اند.

به گفته پاسلاری اتحادیه مسکن شهرستان قشم تصمیم دارد در هفته تعاون واحدهای مسکن مهر را بدون آب، برق و فاضلاب به مردم تحویل دهد.
کد مطلب : ۱۰۶۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما