لزوم ایجاد زیرساخت گردشگری در کنار چشمه آب گرم روستای آبگرم

16 شهريور 1394 ساعت 22:07

فرماندار قیروکارزین چشمه آب گرم روستای آبگرم را به اذعان کارشناسان یکی از بهترین چشمه‌های کشور از نظر کمی و کیفی دانست و بر لزوم ایجاد زیرساخت گردشگری در کنار آن تأکید کرد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از قیروکارزین، اشکان کاظمی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای آبگرم از توابع بخش افزر این شهرستان اظهار داشت: در هر منطقه مشارکت و همکاری و همدلی مردم زمینه تسریع در انجام پروژه‌ها و ارائه خدمات و موجب توسعه و پیشرفت بیشتر مناطق می‌شود.

وی افزود: در روستای آبگرم به‌عنوان نخستین نقطه ورودی به این شهرستان از جنوب کشور و با توجه به ظرفیت‌های آن باید کارهای بیشتری صورت گیرد و این موضوع در دستور کار مسئولان قرار می‌گیرد.

کاظمی بیان داشت: اگر چه دولت با مشکلات اقتصادی و کمبود منابع مالی روبه‌رو است اما توجه به مناطق محروم و روستایی از اولویت‌های دولت به‌شمار می‌رود.

این مقام مسئول ادامه داد: فضایی به وجود آمده تا مردم به‌طور مستقیم و رو در رو سؤالات و درخواست‌های خود را با مسئولان مطرح کرده و منتظر پاسخ آنان باشند.

کاظمی با تاکید بر اهمیت موضوع اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح به مردم خاطرنشان کرد: امروزه با وجود رسانه‌های مجازی و انتشار برخی شایعه‌ها و اخبار خلاف‌ واقع باید درصدد اطلاع‌رسانی دقیق و کامل خدمات و فعالیت‌ها برآمد چرا که بالا بردن سطح آگاهی‌ها و بینش و اطلاعات مردم از الزامات اولیه است.

 فرماندار قیروکارزین با اشاره به ویژگی‌های مناطق روستایی برای جذب گردشگر در راستای ایجاد درآمد و فرصت‌های اشتغال در روستاها، خاطرنشان کرد: شناخت ظرفیت‌های روستاها و تلاش برای عملی کردن آن‌ها در دستور کار دولت قرار دارد که این مهم موجب توسعه و آبادانی بیشتر این مناطق می‌شود.

این مقام مسئول افزود: باید مناطق جذب گردشگر در روستاها شناسایی و برای معرفی بیشتر این جاذبه‌ها تلاش کنیم.

وی چشمه آب گرم روستای آبگرم را در این راستا به اذعان کارشناسان یکی از بهترین چشمه‌های کشور از نظر کمی و کیفی دانست و ادامه داد: باید از این جاذبه طبیعی و نعمت خدادادی برای ایجاد جایگاه گردشگری استفاده کرد و این مشروط به همکاری مردم به‌ویژه در زمینه اختصاص فضای لازم به‌منظور حضور سرمایه‌گذاران است.

به گزارش فارس، چشمه آب گرم روستای آبگرم از توابع بخش افزر در قیروکارزین دارای خواص درمانی بسیاری است که عدم معرفی آن موجب شده آب‌درمانی در این منطقه جنبه محلی داشته باشد و حتی از حداقل امکانات رفاهی نیز در کنار این چشمه خبری نباشد.

انتهای پیام/2448/ط


کد مطلب: 10637

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10637/لزوم-ایجاد-زیرساخت-گردشگری-کنار-چشمه-آب-گرم-روستای-آبگرم

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir