۰
plusresetminus

هتک حیثیت در فیس بوک

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس فردی که عامل هتک حیثیت دختری در فضای مجازی شده بود، شناسایی شد .
به گزارش حافظ نیوز به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، رئیس پلیس فتا فارس گفت: خانم جواني با ارائه مرجوعه قضائی مدعی شد فردی ناشناس با داشتن اطلاعات کامل از وی ، با ساخت یک صفحه جعلی در شبکه اجتماعی فیس بوک به نام وی و بارگذاری تصاویر شخصی اش ، پیام های غیر اخلاقی و خلاف عفت عمومی برای خویشاوندان و دوستانش ارسال کرده است که این امر موجب هتک حیثیت وی شده است.

سرهنگ "سيد موسي حسيني" تصريح كرد: با تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی و تخصصی خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز كرده و در نهايت موفق به شناسایی متهم شدند .

وي ادامه داد: متهم جوانی 30ساله و نامزد قبلي شاکی می باشد که پس از گذشت دوسال آشنایی و ارتباط اینترنتی هنگامی که با جواب منفی در امر ازدواج از سوی شاکی مواجهه می شود به فکر انتقام گیری می افتد.

سرهنگ حسيني با بیان اینکه هیچ سایت و تارنمایی مجوز فعالیت در امر همسریابی را ندارد، از شهروندان خواست به افرادی که در فضای مجازی با آنها آشنا می شوند اعتماد نکرده و برای امر مهم ازدواج سنت ها و آداب و رسوم را فدای فضای مجازی نكنند .
کد مطلب : ۱۰۶۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما