۰
plusresetminus

بزرگ‌ترین کتابخانه آموزش‌ و پرورش در جهرم راه‌اندازی شد‌

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۴
رئیس آموزش‌ و پرورش جهرم از راه‌اندازی بزرگ‌ترین کتابخانه آموزش‌ و پرورش این شهر خبر داد و گفت: این کتابخانه دارای ۵۰ هزار جلد کتاب و با هزینه یک میلیارد ریال ایجاد شده است.
به گزارش حافظ نیوز، عبدالله نورزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جهرم، از راه‌اندازی بزرگ‌ترین کتابخانه آموزش‌ و پرورش این شهر خبر داد و اظهار داشت: این کتابخانه دارای 50 هزار جلد کتاب و با هزینه 1 میلیارد ریال ایجاد شده است.

نورزاد از توزیع تجهیزات الکترونیکی در مدارس جهرم به ارزش 100میلیون تومان خبر داد و گفت: بهسازی و نوسازی مجموعه فرهنگی و هنری آموزش‌ و پرورش با هزینه 100 میلیون تومان انجام شد.

وی از ساخت مجتمع فرهنگی ــ آموزشی جهرم با اعتبار 1‌میلیارد تومان خبر داد و افزود: تعمیر و احداث مدارس این شهرستان با هزینه 100 میلیون تومان انجام شد.

نورزاد بابیان اینکه 30 درصد از کلاس‌های مدارس جهرم هوشمند هستند، خاطرنشان کرد: تجهیز و بازسازی کانون 17 شهریور با هزینه بیش از 400 میلیون ریال و احداث سالن تئاتر در این کانون برای نخستین بار در جهرم به‌صورت بلک باکس تحقق‌یافته است.

رئیس آموزش پرورش جهرم از تشکیل 4‌کارگروه در راستای تحقق اهداف پروژه مهر در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: این کارگروه‌ها شامل کارگروه ترویج، تبلیغ و اطلاع‌رسانی، کارگروه تائید صلاحیت، نظارت، ارزیابی و انتصابات، کارگروه تعمیر و تجهیز و کارگروه سازندگی است که بیش از 40 نفر از نیروهای اداری آموزش‌ و پرورش در این کارگروه‌ها هستند.

وی با اشاره به اهداف اجرای پروژه مهر، گفت: آماده‌سازی، زیباسازی، شاداب‌سازی برای برگزاری جشن بازگشایی مدارس از اهداف اجرای این پروژه است.

نورزاد از بازدید اداره کل آموزش‌وپرورش فارس در شهریورماه از چگونگی اجرای این پروژه در مدارس جهرم خبر داد و تصریح کرد: 31 شهریور همزمان با آغاز بازگشایی مدارس توسط نماینده وزارت از میزان موفقیت این مهم مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این پروژه در جهرم افزود: تاکنون جلسات توجیهی برای تمام مدیران 3 مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و ابلاغ شیوه‌نامه برای همه همکاران انجام‌ شده است.
کد مطلب : ۱۰۶۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما