۰
plusresetminus

سینمای دیجیتال لار با فیلم محمد رسول الله (ص) آغاز به‌کار کرد‌

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۴
سینمای دیجیتال لار در نخستین اکران خود، فیلم محمد رسول الله(ص) ساخته مجید مجیدی را با حضور هنرمندان منطقه به نمایش گذاشت.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از لارستان، در میان شهرستان‌های استان فارس تنها یک سینمای فعال در جهرم و یک سینمای نیمه‌فعال در استهبان وجود دارد و 26 شهرستان استان فارس از داشتن سینما محروم هستند.

شهر لار نیز از این قاعده مستثنی نبوده و سالهاست که تنها سینمای این شهر به نام " آزادی" که تاریخ ساخت آن به قبل از انقلاب می‌رسد، به دلیل فرسودگی و کهنگی هیچ فیلمی در آن اکران نشده است.

اخیرا با پیگیری‌های صورت گرفته تجهیزات لازم برای سینمای دیجیتال به لار رسید و این سینما در تالار هنر(وحدت) این شهر راه‌اندازی و تجهیزات آن نصب شده است.

سیدعلی اصغر رفعت حقیقی مسئول اداره ارشاد لارستان در این رابطه می‌گوید: این سینما که با تلاش مسئولان و نماینده مردم راه‌اندازی شده قرار بود همزمان با سراسر کشور فیلم محمد رسول الله (ص) را اکران کند که با توجه به تاخیر در نصب تجهیزات دیجیتال اکران آن جمعه شب برگزار شده است.

رفعت حقیقی گفت: لارستان تنها شهرستانی است که توانسته اجازه اکران این فیلم را بگیرد. امیدواریم با توجه به قول مساعد مسئولان در زمینه تعمیر سینما آزادی لار، هرچه زودتر این سینمای قدیمی دوباره راه‌اندازی شود.

فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی در اولین شب اکران خود در لار، همه هنرمندان را سه ساعت بر صندلی‌های خود نشاند.

یکی از تماشاچیان این فیلم می‌گوید: این فیلم به لحاظ جلوه‌های ویژه و کیفیت تصویربرداری، بسیار زیبا و جذاب ساخته شده است.

گفتنی است این فیلم به مدت یک هفته در تالار هنر(وحدت) لارستان و پس از آن همزمان با سراسر کشور فیلم‌های روز کشور در این محل اکران می‌شود.
کد مطلب : ۱۰۶۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما