دوچرخه سوار بسیجی با هدف الگو سازی مصرف بهینه آب مسیر مرودشت به مشهد را رکاب می زند

16 شهريور 1394 ساعت 22:09

دوچرخه سوار بسیجی مرودشتی در یک حرکت خودجوش مسیر یک هزار و 300 کیلومتری مرودشت به مشهد را با هدف الگوسازی مصرف بهینه آب رکاب می زند.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، آیین همراهی و بدرقه حسن رضایی بسیجی دوچرخه سوار مرودشتی با حضور محمد رسول زارع سرپرست فرمانداری مرودشت ، خسرو خاکسار مدیر امور آبفا شهری این شهرستان و جمعی از کارکنان فرمانداری و امور آبفا شهری شهرستان مرودشت، برگزار شد.

در این مراسم زارع طی سخنانی با اشاره به خشکسالی های سالهای گذشته در کشور و استان فارس، تنها راه برون رفت از بحران کم آبی را فرهنگ سازی و تغییر الگوی مصرف آب عنوان کرد و بیان داشت: ‎ برنامه ریزی و مدیریت جامع و توسعه عرصه های منابع طبیعی و زیست محیطی می تواند به کاهش اثرات بحران کم آبی کمک کند.

خسرو خاکسار مدیر امور آبفا شهرستان مرودشت نیز ضمن تشکر از این ورزشکار دوچرخه سوار به خاطر این اقدام فرهنگی گفت: حرکت داوطلبانه و خودجوش این بسیجی می تواند زبان گویایی برای معرفی شهرستان مرودشت به سایر هموطنان و بیان شاخصه های عملی الگوی مصرف آب باشد.

حسن رضایی دوچرخه سوار بسیجی در نظر دارد مسیر یک هزار و 300 کیلومتری مسیر مرودشت به مشهد مقدس را در مدت زمان دو ماه رکاب بزند و ضمن معرفی ظرفیت های شهرستان مرودشت تابلوهای مصرف بهینه آب را در مناطق و مراکز مختلف مسیر پیش بینی شده به تصویر بکشد.

شهرستان مرودشت در فاصله 45 کیلومتری شمال شیراز در استان فارس قرار دارد و از جمله مناطق آسیب پذیر در خشکسالی های اخیر است.


کد مطلب: 10677

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10677/دوچرخه-سوار-بسیجی-هدف-الگو-سازی-مصرف-بهینه-آب-مسیر-مرودشت-مشهد-رکاب-می-زند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir