۰
plusresetminus

۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان فارس کشف شد‌

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۹
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران انتظامی ‌استان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵۰ کیلو و ۴۴۰ گرم تریاک و حشیش کشف کردند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از معاوت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان شیراز هنگام گشتزنی در یکی از خیابان‌های شیراز به یک دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 80 کیلو و 600 گرم تریاک کشف و در این راستا راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به عملیات دیگری که توسط مأموران اننتظامی شهرستان نی‌ریز انجام شد افزود: مأموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه موتورسیکلت مظنون و دستور ایست دادند که راکب آن اقدام به فرار کرد.

سردار گودرزی گفت: پس از طی مسافتی موتورسیکلت متوقف، راکب دستگیر و در همین حین یک دستگاه وانت پیکان وارد تور ایست و بازرسی شده و بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز راننده و سرنشین ضمن رها کردن خودرو اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: در بازرسی از این خودرو 244 کیلوگرم تریاک کشف و راکب موتورسیکلت به همراه خودرو و مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: همچنین مأموران ایستگاه بازرسی "قلاتویه" شهرستان داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه  خودرو سواری تیبا را توقیف و در بازرسی از آن 19 کیلو و 200 گرم حشیش کشف و 4 نفر متهم را دستگیر کردند.

سردار گودرزی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شیراز اطلاع یافته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی منزل وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با هماهنگی مقام قضائی مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل این فرد، مقدار 6 کیلو و 640 گرم هروئین کشف و متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ، گفت: شماره تلفن‌های 110 و 2184269 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خرید و فروش مواد مخدر است.
کد مطلب : ۱۰۷۲۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما