۰
plusresetminus

افتتاح 2 طرح عمراني شبكه بهداشت و درمان در ارسنجان

تاریخ انتشارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
دو طرح عمراني شبكه بهداشت و درمان در ارسنجان فارس به بهره برداري رسيد.
افتتاح خانه بهداشت روستایی در شهرستان ارسنجان
افتتاح خانه بهداشت روستایی در شهرستان ارسنجان
به گزارش حافظ نیوز به نقل از گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اين طرح ها شامل افتتاح يك باب خانه پزشك در مركز بهداشتي درماني روستای خبريز و يك باب خانه بهداشت واقع در روستاي چهار قلات بود.

دكتر محمود سپهري سرپرست شبكه بهداشت و درمان ارسنجان در مراسم افتتاح اين طرح ها با بيان اينكه هدف از ساخت، تجهیز وب هره برداري از خانه پزشك مركز بهداشتي درماني خبريز، ايجاد رضايتمندي و ماندگاري پزشكان در مناطق محروم است.

وی به خلاصه اي از مهمترين اقدامات عمراني صورت گرفته در مناطق روستايي از جمله تعمير و بازسازی مراكز روستايي و خريد بالغ بر دو ميليارد ریال تجهيزات جديد برای مراكز بهداشتي درماني و خانه های بهداشت خبر داد.

سرپرست شبكه بهداشت و درمان ارسنجان همچنين در مراسم افتتاحيه خانه بهداشت روستاي چهار قلات ابراز داشت: علاوه بر طرح هاي افتتاح شده در هفته دولت، چندين طرح عمراني از جمله ساخت دو باب خانه بهداشت، يك باب خانه پزشك، ساخت مركز جديد سلامت خانواده ارسنجان، دانشکده پیراپزشکی و انجام تعمیرات اساسی بیمارستان فعلی در حال پيگيري و اجرا بوده و عمليات اجرايي ساخت بيمارستان 64 تختخوابي جديد ارسنجان نیز در آینده نزدیک آغاز می شود.

خانه پزشک مرکز بهداشتی درمانی خبریز با زیربنای 80 مترمربع و خانه بهداشت روستای چهار قلات به همراه حصارکشی و محوطه سازی با زیربنای 100 مترمربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و سفر مقام رهبری به استان فارس احداث و تجهیز شده است.
کد مطلب : ۱۰۸۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما