۰
plusresetminus
امام جمعه موقت تهران در حرم حضرت شاهچراغ(ع):

باید مراقب باشیم که برخی از افراد برای راضی کردن آمریکا و استکبار، خون ولی فقیه زمان خود را به زمین نریزند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲
حجت‌الاسلام صدیقی گفت: جریان استکبار از اول پیروزی انقلاب تاکنون در مقابل ولایت فقیه بوده و تا آخر نیز در مقابل حکومت الهی و ولایت قرار دارد.
حجت‌الاسلام صدیقی گ
حجت‌الاسلام صدیقی گ
به گزارش "حافظ نیوز"، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در مراسم شهادت جوادالائمه(ع) که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با بیان اینکه امروز برخی نباید به این فکر باشند که برجام و آمریکا تنها امید مردم هستند که اگر توافقی در مسئله هسته‌ای ایجاد نشود مردم ناامید شوند، اظهار داشت: ایجاد تفکر امید به برجام و آمریکا، در حقیقت ناامید کردن مردم است و این درحالی است که امید مردم ما ولایت، امام زمان(عج) و خون شهدا است که باید پاس داشته شود.

وی با بیان اینکه جامعه امروز ما به لحاظ اقتصادی در حال فلج شدن و از کار افتادن است و در این شرایط رکود، وابسته شدن به آمریکا راه انحرافی و ایمان و تقوا راه گسترش و روزی و امید مردم است، افزود: امید به برجام، درها را برای همیشه برروی کشور می‌بندد درحالی که مردم ما در هشت سال دفاع مقدس با شرق و غرب جنگید اما پیروز میدان بود.

امام‌ جمعه موقت تهران با تاکید بر این مطلب که استکبار و استعمار همیشه در طول تاریخ وجود داشته‌اند و در آن زمان نیز عده‌ای برای راضی کردن استکبار زمان خود، خون امام زمان خود یعنی امام حسین(ع) را به زمین ریختند، گفت: امروز نیز باید مراقب باشیم که برخی از افراد برای راضی کردن آمریکا و استکبار، خون ولی فقیه زمان خود را به زمین نریزند و این مسئله هوشیاری و بصیرت متدنیان و مؤمنان را می‌طلبد و رهبر معظم انقلاب به این دلیل به صورت مستمر خط امام راحل را یادآوری و در مسائل مختلف هشدار می‌دهند تا ما هوشیاری لازم را داشته و از خط امام خمینی(ره) منحرف نشویم و شورای نگهبان به زیر سئوال نرود.

حجت‌الاسلام صدیقی تصریح کرد: جریان استکبار از اول پیروزی انقلاب تاکنون در مقابل ولایت فقیه بوده و تا آخر نیز در مقابل حکومت الهی و ولایت قرار دارد. وی با تاکید بر امامت و ولایتمداری به عنوان شاغول هوشیاری و ایمان بیان داشت: آغاز پیروزی انقلاب اسلامی گروهک‌های مختلف از جمله منافقین، توده، فداییان خلق و نهضت آزادی همه با امام راحل بودند اما زمانی که مسئله ولی فقیه مطرح شد این گروه‌ها ریزش کردند و با مطرح شدن موضوع ولایت فقیه، کنار کشیده و مخالفت کردند.

امام‌ جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز ولایت فقیه موضوع نیابت امام زمان(عج) است که با مسئله قدرت‌طلبی سازگاری ندارد لذا قدرت طلبان با این موضوع مخالفت می‌کنند، گفت: امروز نیز منشأ ناسازگاری برخی افراد با مسئله ولایت فقیه، قدرت طلبی است که موجب می‌شود از فرمان خداوند سرپیچی کنند.
کد مطلب : ۱۰۸۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما