۰
plusresetminus
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

بسیج دانشجویی رقیب هیج تشکلی نیست/ بسیج آگاه به مسائل سیاسی است/ نباید برای رشد به بیرون از کشور چشم داشت

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۲
قزل‌سفلی گفت: جنگ امروز قدری با جنگ‌های مرسوم دنیا تفاوت دارد، امروز دشمن از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا عزم و اراده را در همه حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی از جامعه ما دور کند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس
 به گزارش "حافظ نیوز"، اسماعیل قزل‌سفلی در جلسه تودیع و معارفه مسئولان پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز گفت: یکی از رسالت‌هایی که بر عهده مجموعه بسیج و دانشجویان انقلابی گذاشته شده، فهم درست از وضع کنونی کشور، منطقه و جهان بین‌الملل است.

وی با بیان اینکه امروز ما در یک جنگ تمام عیار قرار داریم، خاطرنشان کرد: این جنگ قدری با جنگ‌های مرسوم دنیا تفاوت دارد، امروز دشمن از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا عزم و اراده را در همه حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی از جامعه ما دور کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اینکه برخی در داخل کشور دانسته و ندانسته به دشمن برای رسیدن به اهدافش کمک می‌کنند، افزود: نباید برای رشد و بالندگی به بیرون از کشور چشم داشت. قزل‌سفلی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در دانشگاه رقیب هیج تشکلی نیست، تصریح کرد: این تشکل دانشجویی در راستای رشد دانشگاه تلاش می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه بسیج سیاسی و سیاست زده نیست بلکه آگاه به مسائل سیاسی است، خاطرنشان کرد: بسیج یک مجموعه منسجم و دارای عناصر پاک، انقلابی و مجاهد است که در راستای اهداف انقلاب تلاش می‌کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: بسیج دانشجویی دارای وظایفی از جمله داشتن نگاه تربیتی در همه فعالیت‌ها، تشکیلاتی عمل کردن، خود را از لحاظ علمی تقویت کردن، داشتن نگاه تکلیفی، دانشگاه را جزو مجموعه خود دانستن و جذب حداکثری است.

در این جلسه که رئیس دانشگاه پیام‌نور شیراز، معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور استان فارس، مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور شیراز و مسئول بسیج دانشجویی استان فارس و جمعی از دانشجویان نیز حضور داشتند، از علی اکبر دهقانی، مسئول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز تجلیل و روح‌الله گلستانی‌زاده به عنوان مسئول جدید این تشکل دانشجویی دانشگاه پیام‌نور شیراز معرفی شد.
کد مطلب : ۱۰۸۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما