مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز:

رئیس جمهور مشخص کند افراطی کیست؟/ افراطی‌ها آنهایی هستند که سودای نفوذ دشمن را در سر می‌پرورانند

23 شهريور 1394 ساعت 14:12

توانا گفت: شایسته دولت به ویژه ریاست جمهور این است که به جای هجمه به گروهی که ساخته توهم وی است، نسبت به عملکرد اقتصادی دولت پاسخگو باشد یا حداقل مشخص کند افراطی کیست؟


 به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از خبرگزاری دانشجو، عباس توانا با اشاره به سخنان و رفتار اخیر دولتمردان تدبیر و امید گفت: رفتار اخیر مسئولان دولتی نگرانی‌ها در خصوص نحوه عملکرد دولت را افزایش داده، عدم تمکین به قانون موضوعی است که این روزها مبتلابه حضراتی شده که تا دیروز مدعی قانونمداری بودند؛ اما حالا که قانون منافعشان را تأمین نمی‌کند، خنجرشان را خلاف مصلحت جامعه از رو برای قانون بسته‌اند.

وی افزود: اصرار بی مورد بر عدم رسیدگی مجلس به برجام و بی اعتنایی وزیر ارشاد به تذکرهای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی حاکی از فرافکنی دولت از گزارش فعالیت‌هایش است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان اینکه مگر نه این است که مجلس در رأس امور است، ادامه داد: عراقچی گمان می‌کند فقط ایشان است که مصالح کشور را تشخیص می‌دهد؛ در حالی که مصالح کشور در سر فرود آوردن در پیشگاه قانون است؛ بررسی برجام در مجلس نمایندگان ایران اینقدر سخت است که تصویب در سنای شیطان را ارجح و کافی می‌دانید؟

توانا با اشاره به اینکه حضرات دولتی فقط خودشان را نماینده مردم می‌دانند، بیان داشت: خیال می‌کنند این حرف‌های پوچ و مضحک، صرفه انتخاباتی برایشان دارد؛ اما تجربه نشان داده اولین کسانی که از قانون‌شکنی و عدم تمکین به قانون ضربه می‌بینند، همین آقایان هستند.

وی اضافه کرد: آنچه این روزها برای هیات دولت ضروری است بازخوانی قانون اساسی است، انتظارمان از ریاست جمهور هم این است که وی گفته‌هایشان پیش از انتخابات را بار دیگر به یادآورند و اجازه ندهند برخی درون دولت بر کوس بی قانونی بکوبند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: شایسته دولت به ویژه ریاست جمهور این است که به جای هجمه به گروهی که ساخته توهم وی است، نسبت به عملکرد اقتصادی دولت پاسخگو باشد یا حداقل مشخص نماید افراطی کیست؟

توانا ادامه داد: افراطی‌ها آنهایی هستند که دل در گرو شیطان دارند، به دنبال بزک کردن ابلیس‌اند، سودای نفوذ دشمن را در سر می‌پرورانند، آقابالاسرشان استکبار است و افتخارشان نوکری دربار صهیونیست است.

وی با بیان اینکه جناب روحانی اینها را مخاطب ناسزاهایشان قرار دهد، تصریح کرد: هر روز یک حرفی را می‌زنند که سوژه رسانه‌های دشمن می‌شود و چراغ سبزی برای دشمنان حقیقی نظام می‌شود، جریان دانشجویی علاقه ندارد با لحن تندی دولت و مسئولان دولتی را خطاب قرار دهد؛ اما ایشان نیز یک‌بار برای همیشه تکلیف خودشان را مشخص کنند که چرا دائماً به دنبال ایجاد دودستگی در بین مردم هستند؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز افزود: بارها همه مردم گفته‌اند که نیاز امروز کشور پیگیری مجدانه در مسیر بهبود وضعیت معیشتی است، دولت در این مسیر چه گام رو به جلویی برداشته؟ این را پاسخ دهند نه اینکه یک سری جملات تکراری، بی منطق و برخاسته از توهم را مدام بر سر زبان بیاورند.

توانا با بیان این که این حرف‌ها نه علاج مشکلات اصلی مردم است و نه صرفه انتخاباتی دارد، گفت: تنها و تنها خاصیت این صحبت‌های دولتمردان فرار رو به جلویی است از مسئولیت. در جامعه ای که مسئولان دولتی، مروج قانون شکنی باشند، نباید انتظار داشت سیاست‌های ابلاغی دولت به نحو احسن اجرا شود.


کد مطلب: 10827

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10827/رئیس-جمهور-مشخص-کند-افراطی-کیست-افراطی-ها-آنهایی-هستند-سودای-نفوذ-دشمن-سر-می-پرورانند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir