۰
plusresetminus
دبیر برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس صدا و سیمای فارس اعلام کرد:

جشنواره فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس در شبکه فارس/ پخش مستند خبری یگان‌های فارس در دفاع مقدس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۳۱
نجابت با بیان اینکه صدا وسیمای فارس 12 شهید تقدیم به انقلاب کرده است، گفت: سال گذشته یک نماهنگ ویژه و موسیقی تصویری ویژه شهدا به نام شهدای صدا و سیمای فارس طراحی و زندگینامه هر شهید تدوین شده و یک برنامه ویژه رادیویی نیز در این زمینه داریم.
فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس
فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس
 به گزارش "حافظ نیوز"، علی‌رضا نجابت در نشست خبری در صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه رسانه نقش مهمی در انتقال پیام دفاع مقدس به مخاطبین دارد، گفت: ما در سه حوزه رادیو، تلویزیون و خبر هماهنگی‌های لازم را با مسئولین انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به پخش برنامه‌های دفاع مقدس از صدا و سیمای مرکز فارس افزود: رژه نیروهای مسلح از صدا و سیمای مرکز فارس به صورت زنده و جشنواره فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس با تأمین 10 فیلم سینمایی به مدت 10 شب در شبکه فارس اجرا می‌شود.

دبیر برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس صدا و سیمای فارس بیان کرد: مستند فاخر و تولیدی صدا و سیمای مرکز فارس با موضوع «سوسنگرد» مستندهای «نبرد خرمشهر»، «خاک آشنا»، «سه روایت»، «عکاسی زیر آتش»، «حماسه ماندگار»، «سنگربانان»، «روزهای تلخ و شیرین» و «آن مرد در آتش آمد» از شبکه فارس به روی آنتن می‌روند.

نجابت با اشاره به اینکه در حوزه خبر مستند خبری، یگان‌های فارس در دفاع مقدس در بخش‌های مختلف خبری فارس و ملی پخش می‌شود، اظهارکرد: گزارش خبری در خصوص نقش صا ایران در دفاع مقدس نیز پخش خواهد شد.

وی افزود: پخش ویژه مسابقه تلفنی ویژه با محوریت دفاع مقدس، برنامه گفتگو با سرداران دفاع مقدس در رادیو فارس، دعوت از مهمان‌هایی با آثار دفاع مقدس در برنامه «خوشاشیراز»، برنامه سیمای ایثار ویژه افتخارآفرینان دفاع مقدس، برنامه «خاکریز خاطره» با معرفی شهدای استان فارس، برنامه ویژه خانواده و نقش خانواده شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و شب خاطره با دعوت از فرماندهان به همراه خانواده‌هایشان در این ایام از شبکه فارس پخش می‌شود.

دبیر برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس صدا و سیمای فارس تصریح کرد: تمام برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس تحت الشعاع این موضوع قرار می‌گیرند و تاکید بر معرفی شهدای استان و فرماندهانی که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، است.

وی ادامه داد: برنامه «گل گشت» فارس برنامه ای در قالب مستند گزارشی است که در آن به معرفی موضوع دفاع مقدس در شهرستان‌ها و شهدای شاخص شهرستان‌ها پرداخته می‌شود.

معاون صدای مرکز فارس با بیان اینکه صدا وسیمای فارس 12 شهید تقدیم به انقلاب کرده است، گفت: سال گذشته یک نماهنگ ویژه و موسیقی تصویری ویژه شهدا به نام شهدای صدا وسیما طراحی و زندگینامه هر شهید تدوین شده و یک برنامه ویژه رادیویی نیز در این زمینه داریم.

نجابت تصریح کرد: منابع تامینی و آرشیوی بی‌شماری در صدا وسیما وجود دارد که منابع کاملی هستند و قرار است درب‌های آرشیو باز گذاشته تا منابع در اختیار مردم قرار گیرد، این آرشیو دارای تصاوی بسیار جذاب است.

وی بیان کرد: با وجود 27 سال از پایان جنگ هنوز نتوانسته‌ایم بهره برداری درستی داشته باشیم که در این زمینه هماهنگی بین دستگاه‌ها ایجاد نشده است و ما با توجه به سیاست‌های برنامه ای خود در طول سال برنامه اجرا می‌کنیم.
کد مطلب : ۱۰۸۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما