۰
plusresetminus
قائم‌مقام ستاد اقامه نماز فارس:

پیش‌بینی می‌کنیم امسال حافظان غدیر در فارس به 500 نفر برسند/ برپایی کارگاه قصه‌گویی غدیر در شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۹
حجت‌الاسلام سقاچی گفت: کارگاه قصه گویی غدیر از شنبه تا تا پنج شنبه هفته آینده برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از طریق سایت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز اقدام به ثبت‌نام کنند.
ستاد اقامه نماز فارس
ستاد اقامه نماز فارس
به گزارش "حافظ نیوز"، حجت‌الاسلام علی سقاچی در نشست خبری در ستاد اقامه نماز فارس گفت: کارگاه قصه گویی غدیر از شنبه تا تا پنج شنبه هفته آینده برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از طریق سایت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: سال گذشته 200 نفر حافظ خطبه غدیر در فارس وجود داشت که پیش بینی می‌کنیم امسال این رقم در مجموع به عدد 500 نفر برسد.

قائم‌مقام ستاد اقامه نماز فارس با اشاره به جشنواره شعر «نماز» گفت: نیمه دوم تیرماه فراخوان آثار اعلام شد و 212 شاعر از سراسر فارس تعداد 325 اثر خود را به دبیرخانه ارائه کردند.

حجت الاسلام سقاچی بیان داشت: این جشنواره در دو گروه سنی زیر 20 سال و بالای 20 سال برگزار می‌شود و شیراز با 69 اثر، خرامه با 16 اثر و استهبان با 13 اثر بیشترین فراوانی آثار را داشته‌اند.

به گفته وی، سال 76 تنها شش مسجد نماز صبح داشتند، در حالیکه اکنون 85 مسجد در شیراز نماز صبح برگزار می‌کنند که امیدواریم افزایش دهیم و بحث نماز بازاریان را در نظر قرار داده‌ایم.
کد مطلب : ۱۰۸۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما