ذستگیری عامل 386 تراکنش غیرمجاز در فسا

25 شهريور 1394 ساعت 18:05

فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان فارس از کشف پرونده برداشت غیر مجاز از حساب فردی در این شهرستان با 386 تراكنش غیر مجاز خبر داد .


به گزارش حافظ نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرهنگ مصطفی محمدی در این زمینه اظهار كرد، مردی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان مدعی شد اخیرا متوجه شده است فردی ناشناس چندین بار از حساب بانكی وی برداشت غیرمجاز کرده است.

وی ادامه داد: با بررسی های فنی مأموران پلیس فتا مشخص شد طی سه ماه تعداد 386 تراکنش و برداشت به مبلغ 645 هزارتومان با استفاده از درگاه ussd  یا تراکنش بانکی از طریق ارسال کد با استفاده از رمز دوم کارت عابربانک صورت گرفته است.

سرهنگ محمدی گفت: طی تلاشهای کارشناسان فنی پلیس فتا و بازجویی از مظنونین مشخص شد برداشت های غیرمجاز توسط دختر این مرد صورت می گرفته است.

وی افزود: شاکی به علت نداشتن اطلاعات کافی درخصوص کار با عابربانک با دراختیار گذاشتن رمز دوم کارتش  از دخترخود می خواهد که برایش شارژ بخرد و دختر با سوء استفاده از اعتماد پدر اقدام به چنین عمل غیرمجازی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا هشدار داد: شهروندان سعی کنند نحوه کار کردن با عابر بانک را آموزش ببینند تا نیاز نباشد برای انجام چنین اموری  به همه اعتماد کنند و با چنین مشکلاتی برخورد نمایند.


کد مطلب: 10853

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10853/ذستگیری-عامل-386-تراکنش-غیرمجاز-فسا

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir