با حضور معاون مدیرکل مالیاتی فارس

افتتاح شعبه اداره امور مالیاتی گله‌دار شهرستان مهر

27 شهريور 1394 ساعت 10:18

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور مالیاتی فارس گفت: نزدیک به 70 درصد پرونده‌های مالیاتی مهر متعلق به بخش گله‌دار بود که با ایجاد این شعبه دیگر نیازی به‌صرف هزینه و رفت‌وآمد به مرکز این شهرستان نیست.


به گزارش حافظ نیوز، محمدقاسم طیبی، روز پنج‌شنبه در حاشیه مراسم راه‌اندازی شعبه اداره امور مالیاتی بخش گله‌دار شهرستان مهر که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه این بخش، بخشداران اسیر و گله‌دار و سایر مسئولان محلی و جمعی از مردم برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: اغلب هزینه‌های جاری کشور توسط سازمان امور مالیاتی تأمین می‌شود و از سوی دیگر با افتتاح شعبه امور مالیاتی گله‌دار تمام خدمات به مردم این منطقه به‌صورت بسیار روان‌تر ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: از مردم و مسئولان درخواست می‌کنیم تا کمک کنند که قانون به‌صورت دقیق اجرا شود و در این شعبه نیز قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش‌افزوده انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور مالیاتی فارس افزود: تشکیلات دولتی مطابق قانون برنامه پنجم توسعه باید کوچک شود و از همین رو برای تشکیل اداره جدید و ایجاد پست سازمانی باید تلاش بسیاری صورت می‌گرفت.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌ها و رایزنی‌ها با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، ایجاد این شعبه با سه پست سازمانی مصوب به سرانجام رسید تا به‌طور تمام‌وقت شاهد ارائه خدمات در گله‌دار باشیم.

این مقام مسئول بابیان اینکه در برخی از شهرستان‌های دیگر استان فارس نیز ایجاد شعبه جدید مالیاتی به تصویب رسیده اما باگذشت سه سال هنوز افتتاح نشده است، ادامه داد: دلیل این موضوع لزوم اتصال به سیستم سازمان مرکزی و مشکلاتی بود که در زمینه ارائه خدمات الکترونیک با مخابرات فارس وجود دارد، اما این موضوع حل‌وفصل شد تا امروز بتوانیم شاهد افتتاح شعبه امور مالیاتی گله‌دار باشیم.

طیبی با اشاره به آنکه نزدیک به 70 درصد پرونده‌های مالیاتی مهر متعلق به بخش گله‌دار بود، بیان داشت: با ایجاد این شعبه دیگر نیازی به‌صرف هزینه و رفت‌وآمد به مرکز این شهرستان نیست.

وی با اعلام اینکه سازمان امور مالیاتی کشور به اداره امور مالیاتی گله‌دار دسترسی کامل دارد گفت: با راه‌اندازی این شعبه تمام خدمات به‌صورت الکترونیک و آنلاین ارائه می‌شود و سازمان امور مالیاتی کشور می‌تواند تمام پرونده‌های موجود در شهر گله‌دار را کامل مشاهده کند.


کد مطلب: 10869

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10869/افتتاح-شعبه-اداره-امور-مالیاتی-گله-دار-شهرستان-مهر

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir