۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر فارس:

عده‌ای می‌گویند بعد از توافقات اروپایی‌ها می‌خواهند بیایند سرمایه‌گذاری کنند، سرمایه‌گذاری یا نفوذ، تکلیف را روشن کنند/ ما آمریکا را دشمن می‌دانیم، بدانید فتنه جدید در راه است، باید مراقب قتنه‌ها باشیم

تاریخ انتشارجمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۰
سردار غیب‌پرور گفت: آمریکایی‌ها تا اسلام را از ما نگیرند آرام نمی‌نشینند، ایالات متحده تا ارزش‌های دینی را از ما نگیرد آرام نمی‌نشیند، راه نفوذ آمریکایی این است که مردم، ما از ارزش‌هایمان کوتاه بیاییم، نباید غفلت اتفاق بیفتد.
فرمانده سپاه فجر فارس
فرمانده سپاه فجر فارس
به گزارش "حافظ نیوز"،  سردار غلامحسین غیب‌پرور در آستانه فرارسیدن هفته بزرگداشت دفاع مقدس به عنوان سخنران پیش از خطبه ها در نمازجمعه شیراز حضور یافت.

فرمانده سپاه فجر فارس در ابتدای صحبت هایش ضمن گرامیداشت حماسه دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان سرافزار گفت: اگر قرار باشد کلید واژه های اصلی دفاع مقدس را مرور کنیم با مفاهیمی نظیر ایستادگی، استقامت، شجاعت، دشمن شناسی دشمن ستیزی، همراهی با ولی خدا و رهبری امام بزرگوار (ره) مواجه می شویم، این ها  شاخصه های اصلی هستند که  در دفاع مقدس تجلی نمودند.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: آنچه که دفاع مقدس را برجسته کرده است حفظ خاک و آب نبوده است، جوهره اصلی دفاع مقدس ایستادگی و استقامت به همراه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه موضوع استکبار ستیزی، دشمن شناسی و مقابله با دشمنان نظام آن چیزی است که رزمندگان دوران دفاع مقدس و در راس آن ها شهدای عزیز را در نقطه اوج قرار داده است، گفت: آن چیزی که امروز باعث افتخار ماست همین موضوع استکبار ستیزی است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: در دورانی که در آن بِسر می بریم خیلی ها جرات به خودشان می دهند بحث  روی خوش نشان دادن به دشمنان قسم خورده نظام را دانسه یا ندانسته مطرح کنند، کسانی که روی خوش نشان دادن به دشمن قَدار یعنی آمریکا را بیان می کنند الزاما همه آن ها فتنه گر و دشمن نیستند، بسیاری از آن ها از روی جهالت و ندانم کاری یک مسائلی را می گویند، البته اگر فرصت شد بنده به آن کسانی که سرشان در آخور دشمن است و از آن جا ارتزاق می کنند هم خواهم پرداخت.

وی ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس روی
جوهره اصلی دفاع مقدس ایستادگی و استقامت به همراه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است
مسئله استکبار ستیزی تاکید داشتند و کوتاه نمی آمدند، اگر در مواجهه با دشمن قسم خورده کوتاه می آمدیم عاقبت جنگ چیز دیگری می شد؛ چگونه است که بعد از انجام مذاکراتی در یک موضوع مشخص آمریکا جرات پیدا می کند که برخی از حرف هایی را بزند که بعضی ها خوششان بیاید.

سردار غیب پرور تاکید کرد:  آمریکا به طور مُسَلم به دنبال نفوذ است، شما مردم عزیز فضا را رصد می کنید، چرا رهبر گرانقدر انقلاب در روزهای اخیر بر روی موضوع نفوذ دشمن تاکید می کنند، در دیدار فرماندهان سپاه با رهبری ایشان مجددا بر روی نفوذ دشمن تاکید داشتند، ایشان فرمودند نفوذ اقتصادی و امنیتی مهم است اما نه به اندازه نفوذ فرهنگی و سیاسی، معلوم می شود صحنه فرهنگ و صحنه سیاست یک نقطه مهم و کلیدی است، ایالات متحده گذشته خودش را در مقابل این مردم سرافراز از یاد نبرده است ما نیز نباید فراموش کنیم.

وی ادامه داد: چه کسی دشمنی‌های آمریکا را در دوران دفاع مقدس را فراموش می‌کند؟ هنوز جانبازان شیمیایی با خودشان کپسول اکسیژن حمل می کنند، شاید بعضی از رزمندگان دفاع مقدس در میان ما باشند که در حلبچه حضور داشته اند آیا تاریخ می تواند بمباران شیمیایی آمریکا را بر سر مردم مظلوم کرد شمالغرب ایران و حتی کردهای عراق فراموش کند؟ ما آنجا بودیم، بچه های سه ساله و پنج ساله فرار می کردند، خدا همه شهدا و شهید عزیز غفاری را که پس از دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، رحمت کند، او برای خود من می گفت در حلبچه دیدم یک مادری بر اثر استنشاق گازهای شیمیای جان داده بود و یک بچه شیرخوار بر روی بدن این مادر بود ماسک خودم را برداشتم بر روی صورت این بچه بگذارم اما اندازه نبود، این بچه جان داد؛ چه کسی می تواند ترور های ابتدای انقلاب را فراموش کند؟ چه کسی می تواند بدن قطعه قطعه شهید دستغیب را فراموش کند؟ چه کسی می تواند فراموش کند که هواپیماهای سوپر استاندارد فرانسه با اذن و دستور
آن چیزی که امروز باعث افتخار ماست همین موضوع استکبارستیزی است
ایالات متحده به کمک صدام آمدند، چه کسی می تواند عملکرد آمریکا را نسبت به مسلمین عالم فراموش کند؟

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: من واقعا تعجب می کنم، خدا می داند به عنوان یک شهروند ایرانی نه به عنوان یک فرمانده نظامی، چرا بعضی ها دچار خوشی می شوند و فکر می کنند آمریکا عوض شده، دچار استحاله شده، می گویند این رفیق ماست؛ من به آن ها می گویم البته در ابتدای صحبت هایم هم گفتم ما به عنوان فرزندان ولایت همه آن ها را دشمن نمی دانیم اما در نمازجمعه شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام)، در استان فارس قهرمان که 15 هزار شهید تقدیم دفاع از اسلام نموده است، می گویم مردم ما می دانند و می گویند شما در پِی دوستیِ با آمریکا نباشید ما تا جان داریم در هر عرصه ای مرگ بر آمریکا خواهیم گفت.

سردار غیب پرور در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ما چگونه می توانیم با آمریکایی ها دوست بشویم، امروز می گویند دست از دشمنی با آمریکا برداریم،  پس فردا می گویند اسرائیل هم یک کشور است، کور خوانده اند، رهبری انقلاب فرمودند اسرائیل تا 25 سال دیگر وجود نخواهد داشت، مقام معظم رهبری نایب حضرت مهدی (عج) یک بشارت دادند، این تحلیل نبود، به فضل خدای بزرگ اسرائیلی نخواهد بود، ما هم دائما خواهیم گفت مرگ بر اسرائیل.

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه صحبت هایش با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال نفوذ در کشور است، گفت: می گویند بعد از توافقات اروپایی ها می خواهند بیایند سرمایه گذاری کنند، سرمایه گذاری یا نفوذ، تکلیف را روشن کنند؛ در این یکی دو ماه گروه های مختلف اروپایی آمدند و رفتند؛ بیایید بگویید کدام قرارداد حتی به اندازه یک دلار بسته شد.

سردار غیب پرور ادامه داد: در موضوع اقتصاد مقاومتی یک بررسی عمیق انجام شده است که ما در چند روز آینده نتایج آن را در اختیار مردم قرار می دهیم، یک تحقیق
چه کسی دشمنی‌های آمریکا را در دوران دفاع مقدس را فراموش می‌کند؟
علمی و دقیق و تجربه هم نشان داده است هر موقع چراغ سبزی به آمریکا زده شده وضعیت اقتصادی و تحریم ها به مراتب بدتر شده است و هر موقعی که ما حرف خودمان را زده ایم و بر مواضع الهی خود ایستاده ایم آن موقع وضعیت بهتر بوده است.

وی  افزود: آن جا که به فضل خدای بزرگ روی پای خود ایستاده ایم، امروز موشک هایی داریم که چندین هزار کیلومتر بُرد دارند،  کشور فقیری نیستیم، در کشوری هستیم که همه چیز را خداوند عالم به ما داده است اما می بایستی در مباحث اقتصادی که مهم ترین آنها موضوع مدیریت است دقت کنیم، نه اینکه دائما در گوش مردم بخوانیم که منفعت ما در ارتباط با غربی هاست.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطر نشان کرد:  حضرت آقا در یک موضوع خاص اجازه مذاکره فرمودند و به همین نسبت فرمودند در سایر موضوعات کسی حق ندارد.

وی ادامه داد: ما آمریکا را دشمن می دانیم، بدانید فتنه جدید در راه است، باید مراقب قتنه ها باشیم، یک فتنه ای سال 77 آوردند یک فتنه ای را ده سال بعد سال 88 آوردند، این طور نیست که فتنه تمام شده باشد، آمریکایی ها تا اسلام را از ما نگیرند آرام نمی نشینند، ایالات متحده تا ارزش های دینی را از ما نگیرد آرام نمی نشیند، راه نفوذ آمریکایی این است که مردم، ما از ارزش هایمان کوتاه بیاییم، نبایستی غفلت اتفاق بیفتد.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان صحبت هایش گفت: راه نفوذ آمریکا تبلیغ ابتذالات فرهنگی است، راه نفوذ آمریکا ترویج بی بند و باری است، عزیزان دانشجو و جوانان فرهیخته ما مراقب باشند دشمن بدنبال این است که دین آن ها را بدزدد، پدر و مادرها متوجه باشند دشمن کمر بسته است دین و فرهنگ ما را بگیرد، دشمن کمر بسته است تا ما از ارزش های دینی و انقلابی عبور کنیم این اتفاق نباید بیفتد، هر کسی که مسئول و غیر مسئول در این مسیر قدم بردارد در مسیر شیطان بزرگ قدم برداشته است.
 
کد مطلب : ۱۰۸۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما