۰
plusresetminus

اجرای 80برنامه در هفته دفاع مقدس در قیرو کارزین

تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین از اجرای بیش از 80 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عباس رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دفاع مقدس گنجی پربهاست و مردم ما هشت سال بااقتدار و سربلندی مقابل تهاجم دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده و به پیروزی رسیدند.

وی با بیان اینکه مردم بر اساس وظایف دینی خود به حفظ ارزش‌های نظام اسلامی پرداختند افزود: فضلیت و آگاهی‌بخشی از ارزش‌های اسلامی بود که ایستادگی و مقابله مردم ایران را با 51 کشور رقم زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قیروکارزین با اشاره به این‌که در طول هشت سال دفاع مقدس ما فقط با یک کشور جنگ نداشتیم، ادامه داد: در جنگ تحمیلی، شرق و غرب و تمام استکبار با پول و سلاح‌ و حمایت‌های اطلاعاتی خود به عراق برای به‌زانو درآوردن انقلاب اسلامی کمک می‌کردند.

رضایی با بیان اینکه عزت، اقتدار و برتری ما در دنیا به برکت خون شهدای دفاع مقدس است خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی به‌پاس خون این شهدا باید به برگزاری برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های کاری خود برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این ایام پرشکوه اقدام کنند.

این مقام مسئول از اجرای بیش از 80 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس قیروکارزین توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: اجرای رژه حماسی، غبارروبی قبور شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدای این شهرستان در بخش افزر و برگزاری محافل انس با قرآن از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی، ایجاد ایستگاه‌های ایست و بازرسی و  اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی نیز از دیگری برنامه‌هایی است که در طول این هفته به اجرا در می‌آید.

رضایی در پایان با بیان اینکه افزایش بصیرت اسلامی انقلابی، مشارکت آموزشی در فعالیت‌های فرهنگی و الگوسازی فرهنگی مبتنی بر اندیشه ناب اسلامی از جمله اهداف برنامه‌های این هفته است افزود: همگی ما مسئولیت داریم تا ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدا را در طول هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان یادآوری کرده و حماسه‌ و افتخارات رزمندگان و شهدا را تشریح کنیم.
کد مطلب : ۱۰۹۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما