۰
plusresetminus

استهبان بزودی از نظر گازرسانی شهرستان سبز می شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷
فرماندار ‌استهبان گفت: با گازدار شدن چند روستای دیگر این شهرستان در آینده نزدیک، استهبان به‌عنوان نخستین شهر سبز استان فارس در برخوردار از گاز طبیعی معرفی می‌شود.
به گزارش حافظ نیوز، محمدمهدی شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در شیراز، با بیان اینکه بخش عمده‌ای از روستاها و شهرهای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، اظهار داشت: در حال حاضر تنها 10 روستا و شهرک در این شهرستان از نعمت گاز برخوردار نیستند که برنامه‌ریزی لازم برای گازرسانی به این روستاها نیز در حال انجام است.

وی افزود: با اقدامات موثر صورت گرفته توسط نماینده شهرستان علاوه بر روستاها ی انجیرک علیا، آبنارک‌، انجیرک سفلی، درب قلعه، دهویه، درب امامزاده و باغشاد گازرسانی به روستای شهرک شهید باهنر دهستان رونیز و روستاهای خانه‌کت و قشم‌قاوی  دهستان خیر نیز در دستور کار قرار گرفته و به‌زودی گازرسانی به آنان آغاز می‌شود.

شرفی با بیان اینکه گازرسانی به این مناطق نیز در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود خاطرنشان کرد: براساس اظهارات  مدیرعامل شرکت گاز استان فارس استهبان نخستین شهرستان فارس که بیشترین برخورداری از نعمت گاز را داشته و از  نظر گازرسانی به شهرستان سبز استان فارس تبدیل می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان استهبان با بیان اینکه گازرسانی به‌موقع و گسترش آن حاصل در روستاها و شهرهای شهرستان حاصل همکاری و اتحاد مسئولان محلی بوده است، افزود: در این راستا  با همکاری مسئولان در کمترین زمان ممکن  مشکل برخی از معارضان محلی و اداری نیز برطرف شده است.

شرفی با بیان اینکه بیشتر پروژه‎های مهم شهرستان استهبان در سطح بخش مرکزی و ایج در حال اجراست، گفت: امروز در شهرستان پروژه تعطیل شده ‌وجود ندارد و تمام طرح‌های عمرانی با سرعت در دست اجراست.
کد مطلب : ۱۰۹۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما