تودیع و معارفه فرماندهی سپاه قیرو کارزین

31 شهريور 1394 ساعت 8:18

در مراسمی با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، هیئت همراه و مسئولان محلی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین معرفی شد.


به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عصر امروز و در مراسمی با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، سرهنگ علی خادم مسئول بازرسی سپاه فجر و هیئت همراه و همچنین امام‌جمعه و فرماندار قیروکارزین، بخشداران، مسئولان ادارات و نهادها، پاسداران و بسیجیان این شهرستان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین معرفی شد.

در این مراسم با قرائت احکام فرماندهی سپاه فجر استان فارس توسط سرهنگ خادم مسئول بازرسی سپاه فجر فارس سرگرد عباس رضایی به‌عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قیروکارزین معرفی و از زحمات سرهنگ دوم سید محمود جعفری تقدیر شد.

امام‌جمعه قیروکارزین در سخنان خود در این مراسم اظهار داشت: امروز نکته اصلی این است که فرق حکومت اسلامی و غیر اسلامی را دانسته و بدانیم که آمریکا برای سلطنت خود بر جهان تأکید دارد.

حجت‌الاسلام عنایت‌الله اکبری با بیان این‌که این انقلاب تا همیشه تاریخ در برابر استکبار می‌ایستد افزود: خط ما خط رسول‌الله (ص) و علی (ع) است و جهان باید بداند که استکبار نمی‌تواند بشر را به سرمنزل مقصود برساند.

وی با اشاره به در پیش بودن عید غدیر بیان داشت: ما در بحث ولی‌فقیه و ولایت‌پذیری در حال آزمایش هستیم و تا روحیه ولایت‌پذیری در امت محقق نشود منجی بزرگ عالم بشریت نخواهد آمد.

اکبری بابیان این‌که اجازه ورود جریان‌های به‌ظاهر موافق با ولایت اما در باطن مخالف جریان ولایت و انقلاب را نمی‌دهیم تصریح کرد: مردم و بسیجیان شهرستان هوشیار هستند چراکه ما بر پایه اصول و ارزش‌هایی انقلاب کردیم که پایبند آن هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت سپاه در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن و جلوگیری از نفوذ آن خاطرنشان کرد: امروز سپاه به‌عنوان حامی خط ولایت نقش مهمی در جلوگیری از نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف دارد و این جایگاه سپاه خشم و دشمنی دشمنان با این نهاد را سبب شده است.

امام‌جمعه قیروکارزین بابیان این‌که امروز فرصت رزمندگی در این انقلاب نصیب ما شده است و باید آن را قدر بدانیم افزود: امروز وظیفه سربازی بر دوش ماست و باید با مجاهدت نسبت به انقلاب و دشمنی دشمنان هوشیار باشیم.

وی در پایان بر استفاده از نیروهای خدوم، بصیر و با لیاقت سپاه شهرستان قیروکارزین توسط فرماندهی سپاه فجر فارس در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.


کد مطلب: 10930

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/10930/تودیع-معارفه-فرماندهی-سپاه-قیرو-کارزین

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir