۰
plusresetminus

حملات موشکی یمنی ها علیه مراکز سعودی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۴
یگان توپخانه ای و موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن ساختمانها و ادارات دولتی سعودی را در منطقه الربوعه در عسیر هدف قرار دادند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از العالم با اعلام این خبر به نقل از منابع یمنی اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی یمن هفت موشک گراد به دو منطقه الخرمه و المنحضار در عسیر شلیک کردند.

منابع یمنی از یورش نیروهای ارتش این کشور و کمیته های مردمی (انصارالله) به مناطق الطوال و الخوجره در جیزان عربستان سعودی خبر دادند.

وزارت دفاع یمن اعلام کرد: ارتش و کمیته های مردمی منطقه الحثیره عربستان سعودی را در جیزان به کنترل خود درآوردند و ضمن به هلاکت رساندن شش نظامی سعودی از جمله یک افسر سعودی چند خودرو و یک انبار سلاح آنان را در جیزان و عسیر منهدم کردند.

از سوی دیگر حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی به زخمی شدن عبدالرب الشدادی فرمانده نیروهای هوادار عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن در حین نشست با برخی فرماندهان نیروهای ائتلاف سعودی در مأرب منجر شد.

جنگنده های سعودی دوازده بار پایگاه نظامی ابوموسی اشعری را در منطقه الخوخه در استان الحدیده بمباران کردند.

منابع یمنی اعلام کرد: جنگنده های سعودی پل «مسور خولان» در استان صنعا را هدف قرار دادند . با ویران شدن این پل راه مواصلاتی این منطقه با مناطق دیگر قطع شد.

وزارت بهداشت یمن از کشته شدن ۲۳۶ تن در حملات چهار روز اخیر جنگنده های سعودی به صنعا خبر داد.
کد مطلب : ۱۰۹۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما