۰
plusresetminus
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس اعلام کرد:

برگزاري 54 عنوان كارگاه آموزشي در حوزه‌هاي رواني، اجتماعي و اعتياد در شيراز/ مهلت ثبت‌نام تا پنجم مهرماه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۷
ابراهيمي گفت: نخستین کنگره بین المللی پیشگیری، درمان، کاهش آسیب و حمایت‌های اجتماعی بیماران با اختلالات مصرف مواد مخدر از 9 تا 12 مهرماه در شیراز برگزار می‌شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس
به گزارش "حافظ نیوز"، محمدرضا ابراهيمي با اعلام اين خبر گفت: با توجه به برگزاري نخستین کنگره بین‌المللی پیشگیری، درمان، کاهش آسیب و حمایت‌های اجتماعی بیماران با اختلالات مصرف مواد مخدر، دانشگاه علوم پزشكي شيراز اقدام به برنامه‌ريزي برگزاری 54 عنوان کارگاه آموزشي در حوزه‌هاي مربوطه نموده است.

وی با اشاره به این موضوع که یکی از رسالت‌های اصلی در امر مبارزه با مواد مخدر، ارتقاء سطح دانش و آگاهي افراد جامعه است، بيان داشت: توسعه مطالعات و پژوهش‌هاي كاربردي در امر مبارزه با مواد مخدر و پيشگيري و درمان معتادان با تكيه بر دانش روز دنيا با استفاده از ظرفيت‌هاي علمي و تخصصي ذيربط همواره در دستور كار بوده و بر اين موضوع تاكيد شده است، لذا برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي فرصت مناسب جهت ارتقاء سطح دانش و تبادل اطلاعات مفيد در بين افراد خواهد بود.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان فارس درباره زمان برگزاری این کارگاه‌ها و مهلت زمان ثبت‌نام آن گفت: متقاضیان حضور در این کارگاه‌ها تا پنجم مهرماه ل برای ثبت نام فرصت دارند و با برنامه‌ريزي‌هاي به عمل آمده کارگاه‌هاي مذكور از 9 تا 12 مهرماه در شيراز برگزار مي‌شود.

ابراهيمي، گفت: علاقه‌مندان به حضور در کنگره بین المللی می‌توانند برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر، به نشانی اینترنتی www.ipafars.com مراجعه کنند.

بنابراین گزارش، نخستین کنگره بین المللی پیشگیری، درمان، کاهش آسیب و حمایت‌های اجتماعی بیماران با اختلالات مصرف مواد مخدر از 9 تا  12 مهرماه در شیراز برگزار می‌شود.
کد مطلب : ۱۰۹۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما