۰
plusresetminus

تکذیب گروگانگیری فرزند پزشک بوشهری

تاریخ انتشارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۲
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: طرح مسائلی مبنی بر گروگانگیری نافرجام پزشک بوشهری در برخی رسانه ها واقعیت ندارد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ فرج شجاعی افزود: رسانه ها باید از گمانه زنی در مورد اخبار و حوادث امنیتی و انتظامی خودداری کنند و چنین خبرهایی را از منابع رسمی دریافت کنند.

وی یادآورشد: فردی که با پوشاندن سر و صورت خود و با هدف سرقت وارد یکی از مجتمع مسکونی پزشکان شهر بوشهر شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی اضافه کرد: در هیجدهم شهریور ماه شخصی سی ساله که با پوشاندن سر و صورت خود و به قصد سرقت وارد منزل پزشکی در مجتمع مسکونی شده بود با پسر آن خانواده درگیر شد.

وی یادآورشد: با حضور افراد خانواده در منزل و هوشیاری آنها سارق در جریان این سرقت ناکام ماند و با جا گذاشتن کفش خود از صحنه فرار کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به اینکه سارق پیش از این نگهبان مجتمع مسکونی یاد شده بود اظهار کرد: این فرد با شناخت قبلی و تنها به قصد سرقت وارد منزل این پزشک شده بود که برای شناسایی نشدن با سر و صورت پوشیده اقدام به سرقت کرد.

وی گفت: پس از چند روز تلاش و پیگیری های مستمر پلیس این سارق شناسایی در یک عملیات دستگیر که ضمن اعتراف به سرقت هم اکنون در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

شجاعی افزود: شهروندان باید از بازکردن درب منزل به روی افراد ناشناس خودداری کنند و محل سکونت خود را به تجهیزات ایمنی مورد نیاز تجهیز کنند.
کد مطلب : ۱۱۰۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما