۰
plusresetminus

یادواره شهدای کارمند در لامرد

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۵
یادواره شهدای کارمند لامرد به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از لامرد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان امشب در یادواره شهدای کارمند لامرد، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس یادآور استواری ملتی است که در برابر ابرقدرت‌ها تا آخرین لحظه ایستادگی کرد و ابهت پوشالی استکبار جهانی را درهم شکست.

عبدالله آزاد افزود: در هشت سال دفاع مقدس جوانان به خودباوری، روحیه شهادت‌طلبی و مبارزه با استکبارستیزی رسیدند و جلو دشمن تا آخرین لحظه ایستادند تا امروز ما در آرامش و امنیت باشیم.

وی بابیان اینکه باید راه شهدا را ادامه دهیم و مروج ایثار و شهادت باشیم گفت: در هشت سال دفاع مقدس توطئه‌های بسیاری توسط بیشتر کشورهای دنیا به رهبری آمریکا علیه کشور ما انجام شد.

آزاد متذکر شد: قدرت آمریکا در جمهوری اسلامی ایران شکست‌ خورده است و می‌خواهد آن را بازسازی کند و این همان نفوذ دشمن است که رهبر معظم انقلاب در مدت اخیر بر هوشیاری نسبت به موضوع نفوذ دشمن تاکید کردند.

فرمانده سپاه لامرد ادامه داد: با حفظ اتحاد و وحدت می‌توانیم مانع از نفوذ دشمن به کشور شویم و به‌یقین با اتحاد و وحدت راه نفوذ دشمن بسته خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لامرد همچنین با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا پابرجا خواهد ماند، تصریح کرد: قدرت و اقتدار کشور ما به‌خاطر شهدا است.

حجت‌الاسلام روح‌الله بلوری اضافه کرد: شهدا زنده‌اند و زنده‌بودن شهدا را درک می‌کنیم اما درکی است که قابل توصیف نیست.

در ادامه این مراسم فرماندار لامرد نیز بیان داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا برای آن است که در راه آنان حرکت کنیم.

عبدالرضا منصوری خاطرنشان کرد: اگر در راستای خون شهدا حرکت کنیم به‌طور یقین ناهنجاری‌ها در سطح جامعه از بین می‌رود.

وی بابیان اینکه حادثه منا بسیار ناگوار بود بیان داشت: باید فضای شهر لامرد سرشار از حزن و اندوه باشد و با خانواده‌های عزادار این حادثه در لامرد همدردی شود.

فرماندار لامرد ادامه داد: تاز مانی که آمار از طریق مراجع رسمی اعلام‌ نشده است نباید فضا به سمتی برود که خانواده‌های حجاج دچار نگرانی و ناراحتی شوند.
کد مطلب : ۱۱۰۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما