۰
plusresetminus

خرده فروشان مواد مخدر در استهبان در چنگال قانون

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۳
فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" استان فارس از اجراي طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاكسازي نقاط آلوده و جرم خیز و دستگيري 20 نفر توزیع کننده مواد مخدر خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ "داوود امجدی" گفت: با توجه به شروعفصل بازگشايي مدارس در جهت بالا بردن ضریب امنیت و آرامش در جامعه، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار مأموران انتظامي قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران با هماهنگي مقام قضائي از تعدادي منزل، پارکها و تفرجگاهها بازرسي و مقاديري انواع مواد مخدر کشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" استان فارس خاطر نشان کرد: در نتيجه اجراي اين طرح 20 نفر توزيع كننده مواد مخدر دستگير و مقادیری انواع مواد مخدر از نوعهروئين، حشیش،ترياك، سوخته تریاک و چند عدد ترازوی توزین كشف و در اين زمينه یک دستگاه خودرو و چند دستگاه موتور سيکلت توقيف شد.

امجدی افزود: طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز در سطح شهرستان با جديت ادامه خواهد داشت و شهروندان در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.
کد مطلب : ۱۱۰۸۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما