اجرای طرح «۳۱۳» در لامرد

10 مهر 1394 ساعت 8:02

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لامرد از اجرای طرح ۳۱۳ در این شهرستان خبر داد.


به گزارش حافظ نیوز، حجت الاسلام روح الله بلوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شرایط فعلی جهان اسلام، دشمن بیش از پیش به دنبال تفرقه بین مردم است و ما نباید اجازه بدهیم که دشمن با ایجاد تفرقه بین مسلمان تشنج ایجاد کند.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لامرد از اجرای طرح ۳۱۳ در لامرد خبر داد و عنوان کرد: طرح مذکور در قالب مجمعی با حضور مردم تشکیل می شود و اعضای این مجمع به شکل هماهنگ در مناسبت های مختلف اقدام به نصب پرچم در درب منازل خود خواهند کرد و سفرهای زیارتی، دوره های آموزشی، راه اندازی صندوق کمک به اعضای نیازمند و حل مشکلات اعضا از دیگر برنامه ها و خدمات اجرای این مجمع است.

وی افزود: طرح ۳۱۳ در راستای ایجاد وحدت و همدلی بین مردم طراحی شده و اعضای این مجمع در زمان حیات و حتی پس از مرگ نیز از اجر و ثواب آن بهره خواهند برد.

حجت الاسلام بلوری در خصوص جزئیات این طرح گفت: اعضای این تشکیلات در مقابل یکدیگر تکالیفی را عهده دار هستند و تعهد اخلاقی ضمانت اعضا برای اجرای طرح را می کندبه طوری که اگر یکی از اعضا از دنیا برود بقیه اعضا موظف هستند برای وی روزه یک روز، نماز یک شبانه روز و یک جزء از قرآن را به جا آورند.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لامرد با بیان اینکه این طرح محدودیت عضوگیری ندارد، با اشاره به اهداف این طرح تصریح کرد: ایجاد وحدت و همدلی میان اقشار مختلف جامعه، ایجاد گروه هدف و در دسترس برای آموزش، ایجاد حس نوع دوستی در اعضای گروه، توجه به تکالیف شرعی مقابله با برخی خرافات و سنت های غلط از جمله اهداف اجرای طرح ۳۱۳ است.

حجت الاسلام بلوری تاکید کرد: این طرح کاملا مردمی است و با همکاری شورای هیئت های مذهبی، مردم، خبراندیشان باید به گونه ای عمل کنیم که اولویت فرهنگی به اولویت اول در لامرد تبدیل شود.

وی خطاب به مردم لامرد گفت: اداره تبلیغات اسلامی با رویکرد جدید آماده اجرای طرح ها و پیشنهادات فرهنگی مردم است و این اداره پتانسیل و توانمندی دارد تا در مسیر توسعه فرهنگ مدنی لامرد قدم بردارد.

 


کد مطلب: 11109

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11109/اجرای-طرح-۳۱۳-لامرد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir