۰
plusresetminus

مناسب سازی جهرم برای رفاه سالمندان

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲
فرماندار ویژه جهرم گفت: مکان‌های عمومی و مبلمان شهری شهرستان جهرم برای رفاه حال سالمندان باید مناسب‌سازی شود.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از جهرم، علیرضا صحرائیان در جلسه شورای سالمندان جهرم با اشاره به اینکه شهرستان جهرم به‌عنوان شهرستان پایلوت "دوستدار سالمند" در استان فارس است اظهار داشت: با حمایت مسئولان باید این شهرستان به پایلوت کشوری این موضوع تبدیل شود.

فرماندار ویژه جهرم با تأکید بر اینکه مسئولان شهرستان جهرم زمینه استفاده بهینه سالمندان از خدمات شهری، مکان‌های عمومی مثل پیاده‌روها، پارک‌ها، اماکن مذهبی، بانک‌ها و مبلمان شهری فراهم کنند گفت: این شهرستان باید برای سالمندان مناسب‌سازی شود.

صحرائیان بابیان اینکه مجموعه و پارک‌های ویژه سالمندان راه‌اندازی شود، تصریح کرد: سالمندان نیازمند محیطی آرام، برنامه‌هایی شاد و مفرح، گردش و تفریح هستند که در این راستا باید زمینه بازدید از آثار باستانی تاریخی و تفریحی در کشور برای این قشر فراهم شود.

وی افزود: علاوه بر خدمات‌رسانی به سالمندان باید در تکریم به این انسان‌های بزرگ و مهربان کوتاهی نکنیم و اگر امروزه گام‌هایی در امر خدمات‌رسانی برداشته شود در آینده برای خودمان نیز مفید است.

صحرائیان با بیان اینکه روسای ادارات از هیچ کوششی برای رفاه سالمند دریغ نکنند خاطرنشان کرد: باید فرهنگ‌سازی شود که سالمندان در جامعه موردتکریم قرار گیرند و این موضوع در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/
کد مطلب : ۱۱۱۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما