سومین دوره آموزشی ویژه اصناف در اقلید

12 مهر 1394 ساعت 11:28

سومین دوره آموزشی ویژه اصناف اقلید در سال جاری با حضور 85 کاسب در سالن اجتماعات اتاق اصناف این شهرستان برگزار شد.


به گزارش حافظ نیوز، عبدالرضا راسخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید در حاشیه برگزاری سومین دوره آموزشی اصناف این شهرستان در سال جاری ویژه متصدیان پروانه کسب که در طول دو روز و با حضور 85 نفر در سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار شد اظهار داشت: 19 دوره کلاس‌های آموزشی اصناف در این شهرستان برگزار شد که سه دوره آن به سال جاری تعلق دارد.

وی بابیان اینکه در دوره نخست آموزشی اصناف در سال جاری که در خردادماه برگزار شد 131 نفر شرکت کردند عنوان کرد: دومین مرحله این دوره آموزشی در مردادماه سال جاری با حضور 90 نفر برگزار شد.

راسخ از برگزاری کلاس‌های قوانین امور مالیاتی، تأمین اجتماعی، بهداشت، احکام فقه بازار و قانون نظام صنفی در دوره آموزشی اصناف خبر داد و افزود: در پایان دوره آموزشی شرکت‌کنندگان با کسب نمره حدنصاب در آزمون برای کسب گواهی آموزش اصناف به مرکز آموزش بازرگانی فارس معرفی می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف اقلید در پایان سخنان خود هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را آشنایی اصناف با قوانین و مقررات صنفی و عمومی ویژه اصناف و راه و روش مناسب در کار با ارتقای سطح آگاهی در زمینه‌های مختلف صنفی، بهداشتی، فقهی و... خواند.


کد مطلب: 11150

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11150/سومین-دوره-آموزشی-ویژه-اصناف-اقلید

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir