۰
plusresetminus
مدیر کمیته امداد خرم‌بید:

120میلیون ریال در جشن عاطفه ها در خرمبید جمع آوری شد

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۱
مدیر کمیته امداد خرمبید از جمع‌آوری حدود 120 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی مردم خیر این شهرستان در مرحله نخست جشن عاطفه‌های امسال خبر داد.
120میلیون ریال در جشن عاطفه ها در خرمبید جمع آوری  شد
به گزارش حافظ نیوز، تقی ملایی امروز در حاشیه آیین نمادین نواختن زنگ جشن عاطفه‌ها که با حضور مسئولان شهرستانی در آموزشگاه معین این شهرستان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خر‌م‌بید به برگزاری دومرحله‌ای جشن عاطفه در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: تأمین مایحتاج و لوازم موردنیاز دانش‌آموزان مددجو و نیازمند و ایجاد شرایط مناسب تحصیلی برای آنان از اهداف اصلی کمیته امداد است.

وی بابیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار شد عنوان داشت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها که در روزهای 26 و 27 شهریورماه امسال برگزار شد 105 میلیون و 530 هزار ریال کمک نقدی و 14 میلیون ریال کمک غیرنقدی توسط کمیته امداد خرم‌بید جمع‌آوری شد.

ملایی با تقدیر از مدیریت آموزش‌وپرورش صفاشهر و بخش مشهد مرغاب تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس نشر و گسترش فرهنگ نوع‌دوستی بین دانش‌آموزان ایران اسلامی است.

مدیر کمیته امداد خرم‌بید با تأکید بر حفظ کرامت و شخصیت انسانی افراد بیان داشت: کمک‌های پرداختی دانش‌آموزان هر مدرسه با همکاری رابطان کمیته امداد و مدیران و کارکنان مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.
کد مطلب : ۱۱۱۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما