۰
plusresetminus
سید حسین ذوالانوار:

دهن‌کجی به آرمان‌های انقلاب بی‌پاسخ نمی‌ماند/ آیا باید منتظر دست دادن‌ اتفاقی ظریف با نتانیاهو باشیم؟

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۱
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: با پذیرشاستدلال و توجیه سخیفدیدار و رودررویی وزیر امور خارجه و باراک اوباما، آیا باید منتظر دست دادن‌های اتفاقی وزیر امور خارجه با نخست وزیر رژیم صهیونیستی باشیم؟
ذوالانوار
ذوالانوار
به گزارش "حافظ نیوز"، سید حسین ذوالانوار در جمع خبرنگاران اعلام داشت: متاسفانه در راستای برخی اقدامات نابجای دیپلماتیک از سوی دولت یازدهم، این بار با تابو شکنی دیگری از سوی وزیر امور خارجه مواجه بودیم و جناب آقای ظریف در اقدامی تأسف بار، با باراک اوباما رئیس جمهور کشوری که در رأس دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد دست داد.

ذوالانوار افزود: متاسفانه در اقدامی مضحک، مسئولان اعلام می‌دارند که این دیدار اتفاقی بوده است حال آنکه باید پرسید اگر دیدار و رودررویی وزیر امور خارجه و باراک اوباما اتفاقی بوده است، آیا مصافحه و دست‌دادن آنها نیز اتفاقی و غیر ارادی بوده است؟

وی همچنین تصریح کرد: با پذیرش این استدلال و توجیه سخیف، آیا باید منتظر دست دادن‌های اتفاقی وزیر امور خارجه با نخست وزیر رژیم صهیونیستی باشیم؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: همه مسئولان در نظام اسلامی باید بدانند حضورشان در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف، مرهون خون بیش از دویست هزار شهید و فداکاری‌های صدها هزار جانباز و مجاهدت‌های چند دهه ملت ایران است بنابراین خیانت به آرمانهای انقلاب از سوی هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.

وی همچنین افزود: در حالی که هنوز انتقاد رهبر انقلاب از برخی اقدامات نابجای نیویورک در خصوص حضور پیشین رئیس جمهور و وزیر امورخارجه در خاک آمریکا از اذهان فراموش نشده است، دست دادن وزیر امور خارجه با باراک اوباما این شائبه را ایجاد می‌کند که آقای ظریف با آگاهی به عدم رضایت مقام معظم رهبری این اقدام را انجام داده است.

نماینده مردم شیراز در خانه ملت همچنین تصریح کرد: اقداماتی که خلاف آرمانهای انقلاب اسلامی و منویات رهبری باشد از سوی هر مسئولی سر بزند، غیر قابل قبول است و بی پاسخ نخواهد ماند.

ذوالانوار همچنین در پایان تصریح کرد: به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، از مسئولان مربوطه بابت این ضایعه دیپلماتیک توضیح خواهیم خواست و برای جلوگیری از وقوع مجدد این قبیل اتفاقات تلاش خواهیم کرد.
 
 
کد مطلب : ۱۱۱۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما