۰
plusresetminus
با گل دقیقه 96 مهدی چاه کوتاه زاده؛

فجر شهید سپاسی شیراز همچنان در صدر جدول لیگ یک/ کلانتری: مشکلات مالی تیم طی چند روز آینده برطرف می شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
فجرسپاسی به لطف گلی که در ثانیه های پایانی بازی درون دروازه نفت کاشت جایگاهش را در صدر جدول حفظ کرد.
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی
به گزارش "حافظ نیوز" تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تنها چند ثانیه مانده به پایان بازی خود برابر تیم نفت مسجد سلیمان، با اشتباه بازیکن نفت توانست به گل برتری برسد تا همچنان صدر جدول لیگ یک زرد پوش باقی بماند.
نفتی ها در این دیدار تلاش زیادی برای کسب حداقل امتیاز داشتند و تا دقیقه 96 هم دوام آوردند ولی در این لحظه فرصت طلبی چاه کوتاه زده تمام زحمات آنها را به باد داد.

کلانتری: مشکلات مالی تیم طی چند روز آینده برطرف می شود
علی اصغر کلانتری شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان، گفت: دقیقه ۹۶ گل پیروزی را زدن به معنی تلاش و همت بازیکنان و تماشاگران است.
وی تصریح کرد: شناخت کامل از تیم نفت داشتیم و می دانستیم که این تیم از ضدحملات به دنبال رسیدن به گل است به همین دلیل با خونسردی بازی کردیم.
سرمربی فجر سپاسی شیراز ادامه داد: برای رسیدن به گل عجله نکردیم اما جای تشکر از بازیکنان و تماشاگران است که تا دقایق آخر ناامید نشدند و برای رسیدن به موفقیت تلاش کردند.
کلانتری ادامه داد: گل زدن در دقیقه ۹۶ به معنی تلاش جانانه برای کسب پیروزی است.
وی در خصوص وضعیت مالی تیم فجر نیز گفت: خوشبختانه فعالیت و تلاش همه جانبه مدیر عامل فجر نتیجه داده و تمامی مشکلات طی چند روز آینده برطرف خواهد شد.
سرمربی فجر سپاسی شیراز افزود: بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی شیراز برای پول بازی نمی کنند وتمام فکر و ذهن خود را برای کسب موفقیت داده اند.
تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با گل دقیقه ۹۶ تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان را شکست داد.
کد مطلب : ۱۱۲۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما