۰
plusresetminus

طرح تحول نظام سلامت با برنامه پزشک خانواده در سپیدان تلفیق شد

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۶
قائم مقام معاون بهداشتی وزارت بهداشت در سپیدان، گفت: طرح تحول نظام سلامت که موجب راه اندازی پایگاه سلامت و فعالیت مراقبان سلامت بوده، در سپیدان به خوبی با برنامه پزشک خانواده شهری تلفیق شده است.
به گزارش حافظ نیوز، دکتر ناصر کلانتری قائم مقام معاون بهداشتی وزارت بهداشت به همراه دکتر بابک فرخی مسئول برنامه پزشک خانواده روستایی وزارت بهداشت، دکتر محسن مقدمی معاون بهداشتی دانشگاه و دکتر عبدالرسول همتی قائم مقام وی، از صبح امروز، دستاورد های شبکه بهداشت و درمان سپیدان در حوزه تحول بهداشت را بررسی کردند.

دکتر کلانتری در حاشیه این بازدید گفت: تلفیق مناسب دو طرح تحول نظام سلامت و پزشک خانواده موجب تقویت این دو برنامه در راستای ارایه خدمات بهتر به مردم شده است.

وی ادامه داد: در طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت، مراقبان سلامت به عنوان نفر نخست مواجهه با مردم، خدمات سلامت را برای همه گروه های سنی و جنسی ارایه می کنند که در استان فارس، علاوه بر این همزمان برنامه پزشک خانواده نیز به اجرا در می آید.

دکتر کلانتری هدف از این بازدید را بررسی تلفیق میان مراقب سلامت و پزشک خانواده عنوان کرد و افزود: در بازدید از مرکز سلامت جامعه رئیسی، تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت در این مرکز به عنوان پایگاه مدیریت سلامت منطقه که علاوه بر خدمات پزشکی عمومی و مراقبان سلامت، به ارایه خدمات مشاوره تغذیه و روانشناسی می پردازد نیز بررسی شد.

قائم مقام معاون بهداشتی وزارت بهداشت تصریح کرد : همچنین در این بازدید، کار فلورایدتراپی800 دانش آموز کلاس اول دبستان سپیدان معرفی شد که این اقدام، کاری اساسی در پیشگیری از پوسیدگی دندان در بزرگسالی می شود .
کد مطلب : ۱۱۲۷۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما