یادواره شهدای نیروی انتظامی برای چهارمین سال در اقلید برگزار شد

خبرگزاری فارس , 17 مهر 1394 ساعت 20:41

برای چهارمین سال متوالی با حضور مسئولان شهرستانی و خانواده شهدا یادواره 24 شهید نیروی انتظامی اقلید برگزار شد.


به گزارش حافظ نیوز، برای چهارمین سال متوالی با حضور امام‌جمعه، فرماندار، معاون وی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان آموزش‌وپرورش، منابع طبیعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولان شهرستانی و خانواده شهدا یادواره 24 شهید نیروی انتظامی اقلید در کانون شهید کوثری و حضرت خدیجه (س) این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این آیین فرمانده نیروی انتظامی اقلید با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی پیشانی و آبروی نظام است ازاین‌رو مسئولیتی سنگین بر عهده دارد.

محمدحسین اسکندری عزت، سرافرازی و موفقیت امروز ایران و ایرانی را مدیون و مرهون فداکاری شهدا دانست و بر لزوم بزرگداشت یاد و خاطر آنان تأکید کرد.

در ادامه امام‌جمعه اقلید با تبریک هفته نیروی انتظامی، خدمت شبانه‌روزی و بی‌منت آنان در راستای حفظ امنیت در جامعه را ارج نهاد و اظهار داشت: تلاش بی‌وقفه و محکم نیروی انتظامی که با صبر و بردباری برای حفظ و ارتقای امنیت جان و مال ملت صورت می‌گیرد از ایمان و عشق سرشار آنان به میهن نشأت‌ گرفته که قابل‌تقدیر و ستایش است.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی با اشاره به روایات اسلامی مساعدت، تلاش و مسئولیت مسئولان در راستای خدمت بیشتر به مردم را خواستار شد و بر لزوم حمایت و همکاری با نیروی انتظامی تأکید کرد.

همچنین فرماندار اقلید با تقدیر از خدمات ارزنده نیروی انتظامی در حفظ امنیت جامعه اظهار داشت: در سایه امنیت حاکم بر جامعه تمام مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و... کشور حل خواهد شد.

صادق کریمی بابیان اینکه نیروی انتظامی علاوه بر حفظ و ارتقای امنیت و آرامش داخل کشور در مرزها نیز نقش اثرگذاری دارد عنوان کرد: تلاش نیروهای غیوری که در راستای امنیت ملت از جان خود نیز می‌گذرند قابل‌تقدیر بوده و برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی کمترین کاری است که در قدردانی از زحمات آنان می‌توانیم انجام دهیم ازاین‌رو باید تلاش شود یادواره شهدا باصلابت، اقتدار و شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

به گزارش فارس، در پایان این آیین از خانواده شهدای نیروی انتظامی اقلید تجلیل شد و سپس مسئولان به همراه خانواده شهدا با حضور در گلزار شهدا و غبارروبی قبور آنان مقام شامخ شهدا را ارج نهادند.


کد مطلب: 11299

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/11299/یادواره-شهدای-نیروی-انتظامی-چهارمین-سال-اقلید-برگزار

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir