۰
plusresetminus

زندگینامه 120 شهید شهرستان پاسارگاد کتاب شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۶
از فرش تا عرش نام کتابی است که به زندگینامه سرداران و 120 شهید شهرستان پاسارگاد پرداخته و ستاد کنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس آن را چاپ و منتشر کرده است.
از فرش تا عرش
از فرش تا عرش
به گزارش حافظ نیوز، در مقدمه این کتاب آمده است: سال های دفاع مقدس و شب های پر رمز و راز آن بهانه ای بود برای ظهور شیرمردانی بی ادعا که سبز سبز آمدند و سرخ سرخ رفتند؛ پرندگان مهاجری که جایشان در این دنیا نبود و سبکبال و محو در جمال حق، صف در صف به سرزمین خوبی ها کوچ کردند.

انسان موحد و بصیر، توپ - تانک و گلوله در مجموعه ای به هم آمدند که نام مقدس جبهه را به خود گذاشت، جبهه سرزمین متبرک به خون گرم مجاهدان راه خدا که رنگ شهادت داشت که اگر امروز در فضایی امن و راحت نفس می کشیم به یمن عظمت و سترگی حماسه های آنان است.

و اینک دربرابر عظمت شهیدان و تجلیل از حماسه سترگ آنان، قدم زدن در صفحاتی چند حداقل رسالتی است که در این مجموعه مجاهدان عرصه های قلم بدان مفتخرند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز درمقدمه این کتاب آورده است:علت پیشرفت ملت ها متوجه سرمایه های معنوی و مادی آنهاست و تردیدی نیست که دوران دفاع مقدس و آزادگان جهان انقلاب اسلامی بزرگترین ثروت معنوی ایران اسلامی است.

سردار سرتیپ دوم غلامحسین غیب پرور افزود: در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و فهم و بصیرت امت دینی ایران اسلامی، برای همه جهانیان الگوساز شد.

وی بیان کرد: شهیدان ما حساسیت زمان و اهمیت حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را به درستی درک کرده و تمام هستی خود را به ساحت اسلام تقدیم کردند که شهیدان و رزمندگان ما در اوج قله ایثار و فداکاری و کمالات دینی و انقلابی هستند.

غیب پرور اظهارداشت: انتقال سیره، روش و منطق شهیدان رسالتی است که عین حفظ مفاخر ارزشی اسلام را تفسیر می کند که لذا اصحاب قلم جهادی مقدس را پیش رو دارند که با نگارش دلاورمردی های رزمندگان اسلام حماسه ای سترگ بیافرینند.
کد مطلب : ۱۱۳۴۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما